דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

בלי לצבוע קירות: איך מכניסים צבע בדירה חדשה בקריות?

בלי לצבוע קירות: איך מכניסים צבע בדירה חדשה בקריות?

הכניסה לדירה חדשה היא אחד מהאירועים המרגשים בחיים, במיוחד כשמדובר בדירה חדשה לגמרי בקריות. תקופת הכניסה לבית עמוסה במחשבות, רעיונות ותכנונים. הדמיון לא מפסיק לעבוד. אלו צבעים יבלטו בדירה, איזו תחושה היא תשדר, איך לרהט, מה לתלות על הקירות.

לרוב, הקירות בדירות חדשות צבועים בצבעים בהירים שכוללים קשת של עשרות גוונים, החל מלבן ועד שמנת, בז', קרם, אפרפר, חול, פנינה, קפה ועוד רבים. לא במקרה רוב הישראלים אוהבים קירות בצבעים בהירים. הם משדרים אווירה אלגנטית, ניטרלית, קלאסית ויציבה. הם לעולם לא יוצאים מהאופנה ומספקים תחושה של חלל מרווח.

צבע בהיר יכול להישאר על הקירות במשך שנים, והוא מתאים לכל סגנון של ריהוט. זאת לעומת צביעת הקירות בצבעים עזים, שדורשת צביעה מחדש אחת לכמה שנים אם בגלל שהצבע כבר לא טרנדי, או שהדיירים מאסו בו, החליפו רהיטים או שהעדפותיהם השתנו.

עם זאת, על אף שהלבן נעים לעין, ישנן דרכים רבות להוסיף נגיעות צבע לדירה, כדי להעמיק את האווירה, העניין והחמימות הביתית. יתרה מכך, צבע בהיר מדגיש את הרהיטים ואת האלמנטים שמוצבים ברחבי הדירה, וכך מובלט הביטוי העצמי של הדיירים בהתאם להעדפותיהם ולטעמם.

איך מרעננים צבעי דירה שצבועה בבהיר?

  • ספות: כשהצבע השולט בדירה הוא בהיר אפשר לבחור בספה אחת בגוון מעניין ודומיננטי כמו סגול, בורדו, צהוב, ירוק או כל צבע אחר. זו יכולה להיות מערכת הסלון כולה, ספה אחת בלבד או כורסה אחת או שתיים.
  • רהיטים: כל רהיט צבעוני יכול לרענן את צבעי הבית ולהקפיץ את האווירה ואפילו לשדר נועזות. אפשר לבחור בשידה צבעונית, ארון כלשהו, כוורת תלויה, שולחן סלון, פינת אוכל או רק הכיסאות של שולחן האוכל. ישנם דיירים שבוחרים כיסאות אוכל שכל אחד או שניים מהם צבועים בצבע אחר.
  • תאורה: הגוון המדויק של הקיר שנראה לעין נקבע בסופו של דבר על פי התאורה בחדר (הן האור הטבעי והן התאורה המלאכותית). בנוסף, יש חשיבות רבה לגוון הנורות שתבחרו – לבן או צהבהב. ומעל הכל, לגופי התאורה בדירה יש השפעה דומיננטית על האווירה – מבחינת הסגנון, צבע גוף התאורה והאם צבע האור המוקרן מושפע מצבעו של גוף התאורה.
  • אגרטלים ועציצים: פרחים וצמחים משדרגים את חלל הבית קודם כל בתוספת הצבע שלהם, אך גם באווירה הכפרית והנעימה שהם מוסיפים. אפשר לרכז את הצמחים בפינה אחת או לפזר אותם במקומות שונים בדירה. ניתן גם להקדיש פינה לצמחי תבלין. גם העציצים או האגרטלים עצמם יכולים לתרום יופי של צבעוניות. חשוב לבדוק מראש את כמות האור שהצמח נזקק לו.
  • תמונות: לתמונה אחת מרשימה ובעלת נוכחות שתלויה על קיר בהיר יש השפעה דומיננטית על האווירה בחדר או בדירה כולה כשמדובר בחלל מרכזי. גם לאוסף תמונות שתלויות בצורה מרוכזת על הקיר יש תרומה גדולה לצבעוניות של החדר.
  • טקסטיל: מוצרי טקסטיל למיניהם כמו וילונות, שטיחים, כריות וכיסויי מיטה מכניסים הרבה צבע לבית ופעמים רבות קובעים את אופיו ואת האווירה שהוא משדר. אפשר לבחור צבע דומיננטי לכל חפצי הטקסטיל או להעדיף צבעוניות מגוונת.
  • אקססוריז משלימים: מעבר לכל החפצים והריהוט שהזכרנו, גם אביזרים משלימים כמו פסלונים, שעונים, שבלונות להדבקה על קירות וטפטים מספקים כתמי צבע משמעותיים ומשלימים את האווירה.

שכונה חדשה שבה יכולים הדיירים ליצור לעצמם אווירה צבעונית לפי טעמם והעדפותיהם היא גבעת אלונים שנבנית בקריות ועונה על הדרישה של המחפשים דירות בקריות למכירה. השכונה המטופחת צופה אל שטחים פתוחים ומשופעת בשטחים ירוקים. בשכונה מוצע מגוון רב של דירות בגדלים שונים ומסוגים שונים, שכולן תוכננו ונבנו בהקפדה, בפונקציונליות ובסטנדרטים גבוהים.

 

עוד מהמגזין