דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

גבעת אלונים עם הפנים לשנת 2020

גבעת אלונים עם הפנים לשנת 2020

השנים האחרונות בקריות הביאו איתן תנופת בניה ופיתוח משמעותיים, ושנת 2019 גם היא לא קפאה על שמריה. בשנה האחרונה הפיתוח תפס תאוצה, והקו הזה צפוי להמשיך גם בשנים הבאות עלינו לטובה. משפחות צעירות, זוגות צעירים ומשפרי דיור שחיפשו דירה בקריות גילו את סודות הקסם של הפרויקטים האיכותיים בקריות. תושבים שכבר הצטרפו לשכונת גבעת אלונים עדים לשיפור מתמיד של התשתיות ומגוון השירותים שממשיכים להתשדרג ולהתפתח. 

חינוך מעל הכל

משפחת גבעת אלונים גדלה השנה באופן משמעותי עם הצטרפותן של כמאה משפחות שמצאו בשכונה את הבית הקהילתי אותו חיפשו. עם גדילת "המשפחה השכונתית" צריך לדאוג כמובן לדור ההמשך; בשנת הלימודים תש"פ נפתחו שני גני ילדים חדשים אשר התווספו לשלושת הגנים שכבר פעלו בשכונה. 

בית הספר השכונתי המתקדם והצומח "אלונים" פתח את שנתו השנייה עם כ 160 תלמידים. בית הספר נערך וצפוי להמשיך ולצמוח לאור הצטרפותן של משפחות חדשות שצפויות להיקלט בשנים הקרובות. נאחל המשך לימודים פוריים!

שומרים על הכושר

אולם ספורט חדש ומשוכלל, בעלות הקמה של 10 מיליון ש"ח, נחנך במהלך 2019 בבית הספר השכונתי. אולם הספורט עומד בשורה הראשונה של אולמות מסוגיו. הוא מונגש לבעלי מוגבלויות ומכיל בין היתר חדרי הלבשה, מקלחות, מתקני אימון מגוונים ויציע מכובד ל-250 צופים. נשאר רק להביא את קריאות העידוד מהבית. 

קהילה אכפתית בשכונה בטוחה

אין ספק כי תושבי גבעת אלונים מתאפיינים באכפתיות ובמעורבות, כך אפשר ללמוד גם מ"משמר השכונה" שהוקם לפני מספר חודשים ביוזמת התושבים ובחסות משטרת ישראל. במשמר משתתפים דיירי השכונה בהתנדבות. תפקידי המשמר כוללים שמירה על האווירה הנעימה והרגועה של השכונה, על ידי מניעת הפרעות רעש וונדליזם. יישר כוח! 

על אופי השכונה ותושביה אפשר ללמוד גם מהקמתו והפצתו של מגזין קהילתי המתפרסם ומחולק לתושבי השכונה. בשנת 2019 ראו אור שלושה גיליונות ראשונים, והתגובות נלהבות. 

בואו לבקר אותנו!

במהלך הקיץ האחרון נחנך מרכז המבקרים של גבעת אלונים במיקומו החדש הסמוך אל הפארק השכונתי. חברת שרביב המקימה את פרויקט גבעת אלונים העתיקה את מיקום מרכז המבקרים כדי לפנות את השטח להקמת שני מגדלים נוספים בפרויקט, שמצטרפים לשניים הקיימים המהווים את מגדלי גבעת אלונים

סמוך למיקומו החדש של מרכז המבקרים הולך ומוקם מרכז מסחרי שיתן מענה רחב לרווחת תושבי השכונה. המרכז צפוי לכלול חנויות, רשתות מזון ובתי קפה, שירותי רפואה, ג'ימבורי לילדים, חדר כושר ועוד. 

גבעת אלונים ממשיכה גם בשנת 2020 להנות משילוב של טבע כפרי לצד עירוניות מפותחת ולקלוט משפחות חדשות שבחיפושיהן אחר דירה בקריות מצאו ביתן איתנו. יחד עם תושבי השכונה אנחנו מאחלים שכל שנה תמשיך להתעלות על קודמותיה ולהביא לנו שלל התפתחויות וצמיחה משותפת. אנו צופים אל הבאות בהתרגשות ובציפייה!

עוד מהמגזין