דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

עיצוב חדר ילדים: כך תעניקו לו מראה מהאגדות

עיצוב חדר ילדים: כך תעניקו לו מראה מהאגדות

עיצוב בית הוא לא דבר פשוט, אך כשיש ילדים בתמונה הוא הופך לאפילו מורכב יותר. עיצוב חדר ילדים צריך להיות השילוב המושלם בין פונקציונליות לסטייל. משפחות רבות מחפשות דירות למכירה בקריות שיתאימו בדיוק לצרכים שלהם ושל הילדים שלהם, כי לילדים, כמו שאתם בטח יודעים, יש דרישות מיוחדות והם בהחלט יודעים איך לייצר בלגאן. אז ריכזנו לכם כמה טיפים כדי שתוכלו להפוך את חדר הילדים לממלכה מהאגדות.

החדר כמקום מבטחים

ראשית חשוב לזכור שחדר הילדים הוא הפינה היחידה בבית ששייכת לחלוטין לילד או לילדה שלכם. זה המקום שבו הם ישנים, עושים שיעורי בית, משחקים עם חברים או סתם הולכים לבלות כאשר הם רוצים קצת זמן לבד. חשוב לספק להם את החלל הזה שירגיש בטוח, נעים ומרגיע. בנוסף, אם לא מדובר בחדר לפעוטות – אפשר ואף רצוי לשלב אותם בתהליך העיצוב. תופתעו לדעת מאיזה גיל צעיר כבר יש לילדים טעם אישי מפותח, וכדאי לקחת אותו בחשבון. 

בטיחות ופונקציונליות

לפני שמתחילים לחשוב על קונספטים עיצוביים, בחדר ילדים הדבר החשוב ביותר הוא בטיחות. בחרו בריהוט העומד בתקנים לחדרי ילדים, וודאו שאין בו חומרים מסוכנים או פינות חדות, ושהוא לא ישן מדי או בלוי. בנוסף, הפונקציונליות של הריהוט תסייע לכם לשמור על חדר מסודר ויעיל שלא רק כיף לבלות בו, אלא גם נוח ופרקטי. תעדיפו ריהוט עמיד ובעת סידור החדר דאגו שדברים רלוונטיים לילדים יהיו בגובה המתאים להם. 

מקום לאחסון – והרבה

אם בפונקציונליות עסקינן, עיצוב חדר ילדים הוא לא שלם בלי מקומות אחסון שיוודאו שהעיצוב היפה שעמלתם עליו לא מכוסה בהרים של צעצועים ובגדים. ארונות אחסון פתוחים עלולים ליצור תחושה של בלגאן כאשר הם מלאים בחפצים, גם אם כל דבר נמצא במקום. לכן, נמליץ ללכת על ארונות אחסון סגורים שבהם ניתן לאחסן צעצועים ודברים נוספים שלא נמצאים בשימוש יום יומי. 

ועכשיו לחלק הכיפי

אחרי שהייתם אחראים ובדקתם בטיחות, תקינות, פונקציונליות וכל מה שצריך – עכשיו זו העת לגרום לילד שלכם להתאהב בחדר שלו. אז איך תוכלו לגרום לו להיראות כמו חדר ילדים מהאגדות?

  • אוהל טיפי: זוכרים כשהיינו ילדים והקמנו מחנה בסלון משמיכות וכריות? אז היום כבר לקחו את זה צעד אחד קדימה, עם אוהלים קטנים לחדרי ילדים שהם לא רק חמודים ומוסיפים לעיצוב אלא גם נותנים תחושת חמימות ויכולים לשמש כמקום לקריאה או למשחק. כמו שכבר אמרנו, חדר השינה הוא מקום מפלט עבור הילדים. 
  • מדבקות קיר ניתנות להסרה: אחד הטאצ'ים העיצוביים המתוקים שאפשר להוסיף לחדר ילדים. מדובר בפריט לא יקר וקל לשימוש שמוסיף המון! וניתן להחליף עם התבגרות הילד ושינוי בהעדפותיו.
  • לוח מחיק או לוח גיר: זו דרך מעולה לעודד יצירתיות ולתת לילדים מקום לבטא את עצמם (שהוא לא על הקירות). זכרו למקום אותו בגובה נמוך כך שיהיה להם נגיש. אם הילד או הילדה שלכם אוהבים במיוחד לצייר אפשר אפילו לשים קן ציור ועליו קנבס.
  • תאורת לילה מיוחדת: מקמו לצד המיטה מנורת לילה עם אור רך ונעים, או אם אתם רוצים להתפרע תוכלו גם לבחור במנורות שעושות צורות  מיוחדות על התקרה.
  • שטיח שאגי, כיסוי מיטה וכריות מפנקות: אלו דברים שיוסיפו חמימות לחדר ויהפכו אותו ליותר מזמין, וגם ישמרו על המיטה והרצפה יותר נקיים. 

בגבעת אלונים מוצעות דירות למכירה בקריות אשר יספקו את השילוב המושלם בין קהילה איכותית לחלל אישי שיספק לכם ולילדים שלכם מרחב, פרטיות וביטחון.

> קראו גם: חדרי קונספט מקוריים לילדים, מאיפה מתחילים?

 

עוד מהמגזין