דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

מובילים בחינוך: בית הספר השכונתי זכה בפרס משמעותי

מובילים בחינוך: בית הספר השכונתי זכה בפרס משמעותי

בית הספר גבעת אלונים זכה בפרס הקליטה המיטבית לקליטה ושימור של עובדי הוראה חדשים במערכת החינוך.
הפרס הזה ניתן לבתי ספר אשר ביצעו קליטה של צוות הוראה חדש בצורה מיטבית. כחלק מהתרחבות הקהילה המתמדת בגבעת אלונים, אשכול החינוך בגבעה נערך גם הוא לקליטה מוגברת של צוותי הוראה חדשים בכל שנה על מנת לתת מענה אידיאלי לכלל התלמידים החדשים המצטרפים למשפחת גבעת אלונים.

זו השנה השישית ששנת הלימודים נפתחת באשכול החינוך של גבעת אלונים עם ילדי השכונה המדהימים. השנה הראשונה נפתחה עם מאה תלמידים, וכיום היא נפתחת עם למעלה מאלף.

בשנת הלימודים האחרונה החלו למעלה מאלף תלמידות ותלמידים ללמוד במוסדות החינוך השונים והמצוינים שבגבעת אלונים. אשכול החינוך בגבעה כולל 9 גני ילדים, חטיבה צעירה, בית ספר יסודי ואולם ספורט חדש ומאובזר. לצד זאת, ישנם גם משפחתונים ופעוטונים לגיל הרך. מתוך אלף התלמידים שהחלו ללמוד בבתי הספר שבשכונה, מאה מתוכים עלו לכיתה א', ועוד כ-350 ילדים החלו ללמוד בתשעה גנים, מתוכם אחד שנפתח השנה. כאמור, בית הספר הראשון נפתח בשנת 2018 עם 6 כיתות ומאה תלמידים בלבד.

חינוך איכותי הוא מרכיב מפתח בתוך קהילה איכותית וצומחת. ישנם פרמטרים רבים שיש לשקול עבור אלה שמחפשים דירה למכירה בקריות, אך סקרים שנערכו בשנים האחרונות מצביעים כי רמת החינוך היא הפרמטר המשמעותי ביותר עבור זוגות צעירים ומשפחות שמחפשות שכונה למגורים, אפילו יותר מקרבה לעבודה, ולכן בגבעת אלונים ישנה איכות חינוך בלתי מתפשרת אשר נותנת מענה לכל תלמיד ולצרכיו.

אז מה היתרונות של מערכת חינוך שנמצאת כולה באשכול חינוך אחד בשכונה?

  • עבור ילדים רבים, מעבר מגן לבית הספר היסודי, ואפילו מעבר מבית הספר היסודי לחטיבה עלולים להיות חוויה לא פשוטה. כאשר כל המסגרות ממוקמות באשכול אחד, וכאשר בבית הספר היסודי רואים את אותם הפרצופים המוכרים מהגן, המעבר הזה הרבה פחות מפחיד ונעשה בצורה קלה ונעימה.
  • כל המשפחה במקום אחד – אם יש לכם יותר מילד אחד במערכת החינוך, אין צורך להתרוצץ ברחבי העיר כדי להביא כל אחד למסגרת שלו. בנוסף אם יש לכם ילדים מעט גדולים יותר הם יוכלו בעצמם לקחת את הקטנטנים הבייתה.
  • חיי הקהילה אף פעם לא מפסיקים – ללכת עם השכנים לבית הספר, להמשיך איתם אחר כך לחוג ולחזור הביתה בערב עייפים אך מרוצים – זו המהות של הקהילה של גבעת אלונים. השכנים הם לא רק שכנים, והחברים לספסל הלימודים הם גם החברים של אחרי בית הספר.

מחפשים דירה למכירה בקריות עם קהילה מגוונת ששמה את החינוך במרכז? זה הזמן להפוך את החלום למציאות. בגבעת אלונים דאגנו לשילוב המושלם של דירות מרווחות ומשפחתיות בתוך קהילה איכותית שמובילה בחינוך. אשכול החינוך בגבעה מתפתח תמידית תוך חזון של מרכז חינוכי ותרבותי רווי פעילויות לילדים.

עוד מהמגזין