דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

סצנת המשלוחים בקריות: כולם מגיעים לגבעת אלונים!

סצנת המשלוחים בקריות: כולם מגיעים לגבעת אלונים!

"הצבא צועד על קיבתו" אמר המצביא הגדול נפוליאון בונפרטה – אבל לא רק הצבא. עם ישראל כולו, ללא יוצא מן הכלל, אוהב לאכול. משחר ההיסטוריה, תרבות האוכל הייתה לב ליבה של המסורת היהודית, מה שרק הולך ומתעצם בדור הריאלטי והאינסטגרם. כיום, אוריינטציה קולינרית מהווה פקטור בלתי מבוטל בקרב משפחות צעירות וזוגות המתלבטים היכן לקבוע את מקום מגוריהם. אנשים רוצים לחיות במרכזים קהילתיים ותרבותיים, כאלה שמציעים שפע קולינרי איכותי וראוי שיהיה נגיש וזמין עבורם במרחק של שיחת טלפון לאורך כל שעות היממה. פרויקט "גבעת אלונים" הוא בדיוק כזה. הפרויקט, שממוקם במרכז החדש של הצפון, תקע יתד חזק במפת המשלוחים של צפון הארץ. האוכלוסייה של גבעת אלונים היא צרכנית עשירה ומגוונת של הסצנה הקולינרית של הצפון. תושבי גבעת אלונים נהנים מכל הקשת הקולינרית שישראלים אוהבים עד לפתח הבית, והמסעדות? מגיעות בשמחה ובזריזות, מסביב לשעון.

רעבים? בחרנו עבורכם מסעדה מנצחת בכל אחת מששת הקטגוריות שאנחנו יודעים שאתם הכי אוהבים: המבורגר, פיצה, סושי, אסייתי, איטלקי וישראלי. בתיאבון!

Susu and Sons
יש האומרים שסוסו אנד סאנס של השף עומר מילר מספקת את ההמבורגר הטוב ביותר שקיים בקולינריה הישראלית כיום. סוסו מתהדרים במתכון סודי לקציצה הבאמת מוצלחת שלהם שעוברת כבר דורות במשפחת מילר. הקציצה מוצעת בגדלים ווריאציות שונים. לצד המנות הקלאסיות יש גם הפתעות מענגות כמו המבורגר צ'דר שמורכב מ80% בקר ו 20% צ'דר מעורבבים לכדי קציצה אחת ומיונז כמהין. גם הטבעונים לא יישארו רעבים כיוון שסוסו מחזיקה כמה סוגים שונים של המבורגרים טבעוניים.

קטגוריה: המבורגר 
שעות פעילות משלוחים: כל יום | 12:00 עד 23:30
טלפון: 03-7236600
מיקום הסניף: קריון

פאט ויני
אחת המסעדות המדוברות ביותר באזור חיפה (ובצדק) היא פאט ויני. המסעדה כבר מכירה את גבעת אלונים ממש טוב וזאת לאור הדרישה הגבוהה של משלוחים לאזור. פאט ויני מציעה פיוז'ן בין המטבח האיטלקי למטבח הניו-יורקי. התפריט מגובש ולא עמוס כך שקל מאד להתמצא ולבחור. תוכלו להנות מפסטות ורביולי, פיצות דקות שנאפות בטאבון, פוקאצ'ות מהטובות שטעמנו, סלטים מצוינים (ומשביעים) וראשונות קלאסיות כמו ארנצ'יני וארטישוק. גם הקינוחים עושים חסד עם הרמה של שאר התפריט. הכוח של האוכל של פאט ויני הוא ללא ספק הטריות המרשימה של כל חומרי הגלם. זה נכון לא רק לירקות אלא גם לפיצות שמרודדות בנפרד לפני כל הזמנה, והפסטות, שאי אפשר לפספס את טריות הבצק שלהן.

קטגוריה: איטלקי חדש
שעות פעילות משלוחים: כל יום | 12:00 עד 24:00
טלפון: 04-9936360
מיקום הסניף: קרית אתא

סנדוויץ' בר סמי הגדול
גם אניני הטעם הבררנים ביותר זקוקים לעיתים למנה פשוטה ומנחמת של אוכל רחוב ישראלי הגון. הצוות של סמי הגדול מעניקים את החוויה הזאת לתושבי גבעת אלונים בהצלחה יתרה. שניצלים מנצחים, קציצות בית נימוחות, אווז צלוי, נקניקיות חריפות, רצועות אנטריקוט, סוגים שונים של שווארמה, מוקפצים ועוד, בבגט או בחמגשית. אנחנו ממליצים מאד על הבגטים שמגיעים עם שפע של תוספות ורטבים. שוחרי הבריאות יוכלו להנות ממגוון סלטים וגם מוקפץ טופו או צמחוני. אם אתם מחפשים דיל משתלם לזוג או שלישיה, כדאי להזמין מהאתר שמציע "קומבינציות חברים" במחירים חסרי תחרות.

קטגוריה: העממי והמשתלם
שעות פעילות משלוחים: כל יום | 11:00 עד 02:00
טלפון: 053-9381794
מיקום הסניף: חיפה

מינה טומיי
המינה היא רשת ותיקה שביססה את מעמדה בזכות ולא בחסד. התפריט המיוחד מחולק לפי מדינות המוצא של המנות: הודי, וייטנאמי, קוריאני, יפני ותאילנדי. זה אומר שאפשר להזמין שוב ושוב ולנסות כל פעם משהו לגמרי חדש. התפריט מגוון גם מבחינת סוגי המנות; ממנות באן ודים-סאם, דרך מרקים עשירים, עיקריות נודלס ועיקריות אורז בשריות, צמחוניות וטבעוניות, מנות טנדורי וסושי. הטבעונים ישמחו להתוודע לעוגת הגבינה הטעימה שעשויה מטופו וטפיוקה קוקס.

קטגוריה: אסייתי
שעות פעילות משלוחים: כל יום | 12:00 עד 24:00
טלפון: 04-6969699
מיקום הסניף: קריון

פיצה פדאל
פדאל היא פיצריה ותיקה שקנתה לה מקום של כבוד אצל המקומיים. הצוות אלוף בבצקים ומלבד פיצות מצוינות הם מכינים גם זיוות, מלאווחים, טוסטים, סמבוסקים, ג'חנונים, בורקסים ועוגות מתוקות מבצק עלים טרי ופריך. הממעטים בפחמימות יוכלו להנות מסנדביצ'ים וסלטים. בקטגורית המתוקים, מחכים לכם יוגורטים וגלידות מצוינים במגוון טעמים (גם במשקל), וגם וופל בלגי קלאסי שכולנו מכירים ואוהבים. השירות חם ואישי והמחירים ידידותיים לכל כיס.

קטגוריה: פיצה
שעות פעילות משלוחים: א' עד ה' | 10:00 – חצות | ו' 10:00-14:30 | ש' 18:00-חצות
טלפון: 04-845-0000
מיקום הסניף: קרית אתא

טאטאמי – Tatami
טאטמי היא רשת צעירה יחסית שהצליחה לרכוש לעצמה מוניטין יציב ותומך בזכות ולא בחסד. אנחנו מחבבים את המקום בשל ההפקדה על שימוש בחומרי גלם טריים ועונתיים. מלבד המטבח היפני, התפריט האסייתי המגוון מציע גם מנות מייצגות מהמטבח הסיני, הקוריאני, התאילנדי, ההודי, האינדונזי והוייטנאמי. רבים מתושבי חיפה והקריות מכתירים את טאטאמי בתור הסושיה הטובה ביותר באזור.

קטגוריה: סושי / אסייתי
שעות פעילות משלוחים: כל יום | 12:00 עד 23:30
טלפון: 04-643-6688 / 5428*
מיקום הסניף: שדרות הנשיא 134, חיפה
הסניף הכשר: קדושי יאסי 1, חיפה

"גבעת אלונים" מבית שרביב מציעה מגורים ברמת חיים גבוהה מכל הבחינות. הפרויקט מהווה מרכז קהילתי של אוכלוסייה איכותית וחזקה שמושכת את נותני השירות והמותגים האיכותיים ביותר בשוק הישראלי. כולם רוצים לתת שירות לתושבים של "גבעת אלונים". הפרויקט מציע סביבת חיים המשלבת עירוניות וכפריות. כל היתרונות של חיים במרכז באיכות החיים הנחשקת של חיים בכפר. בואו להכיר את הפנינה המבוקשת גבעת אלונים מבית שרביב.

עוד מהמגזין