דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

פילאטיס בניחוח כפרי – 5  תרגילים מושלמים לאימון בטבע

פילאטיס בניחוח כפרי – 5 תרגילים מושלמים לאימון בטבע

תושבים רבים החיים בשכונת גבעת אלונים בקריות נהנים מטבע חסר מעצורים וירוק קסום המקשט את השגרה. תושבים שבחרו לרכוש דירה חדשה בקריות בפרויקט זוכים יום יום בתפאורה של טבע לאימוני הכושר שכה חשובים כידוע לשמירה על בריאות הגוף ואורח החיים.

ג'וזף פילאטיס בספרו Return to Life through Contrology מספר שכל אדם אשר יבצע מדי יום את התרגילים שלו, יזכה לחיים ארוכים, נפש בריאה ויוכל לצמצם את ביקוריו אצל הרופא. נשמע טוב לא? אז בואו נתחיל להתאמן בטבע שלנו!

מוכנים? הנה 5 תרגילים מושלמים לאימון טבעי בטבע

תרגיל המאה

תרגיל מעולה לאימון בפארק או בגינה הפרטית שלכם בדירה בגבעת אלונים. מתחילים ממצב שכיבה על הגב ומרימים את השכמות מעט מהמזרן, את הידיים יש למקם לצד הגוף כשהן מתוחות לצדי הגוף, כאשר הרגליים צמודות זו לזו במנח של 90 מעלות. כעת, במהירות רבה העלו את הזרועות למטה ולמעלה בתזוזה של 45 מעלות מהירה וקצבית ספרו עד מאה ניעות ונוחו לחצי דקה. כעת. חזרו 10 פעמים על התרגיל, נשמו עמוק את הטבע לריאות ותנו חיוך לסביבה הנפלאה שבחרתם לגור בה..

רול אפ

בחרו לכם את הלוקיישן לתרגיל, ביער הסמוך, בחצר הבית הפרטי או בגינה הגדולה ורחבת הידיים שסמוכה לדירתכם, כעת שכבו על הגב, כשכפות רגליכם מתוחות לכיוון הראש, צמודות ומהודקות. הידיים ישרות לצד הגוף. קחו אוויר והרימו את פלג הגוף העליון, נשפו ועלו חוליה אחר חוליה. שמרו על גב עגול עד למצב ישיבה. שאפו אוויר וחזרו לשכיבה בגלגול איטי עד שכיבה מלא נינוחה ורגועה והביטו רגע לעצים ולשמיים בהנאה. חזרו על התרגיל 5 פעמים.

מתיחת רגליים כפולה

תרגיל שמתחיל במצב שכיבה על הגב כאשר הברכיים כפופות אל בית החזה והידיים אוחזות כל אחת בקרסול, פלג גוף עליון מורם מעט מעל המזרן והמרפקים פונים לצדדים. הראש מוטה אל הבטן. שאפו אוויר והאריכו ידיים לאחור (כשהן צמודות לראש), שלחו את הרגליים קדימה ב -45 מעלות, הביטו אל הירוק המשקיף אליכם ברוגע. נשפו וחזרו לתנוחת המוצא חזרו על כך 5 פעמים.

הברבור ההפוך

כשאתם שוכבים על הבטן, הניחו את כפות הידיים מתחת לבית השחי כשמרפקים פונים לאחור. הרגליים צמודות וארוכות לאחור גם הן, בצעו "פוינט" בכפות הרגליים. שאפו ודחפו עם כפות הידיים את המזרן והתיישרו עד למלוא היכולת. נשפו וכופפו את בית החזה למזרן. חזרו על התרגיל פעמיים. לאחר מכן, שלחו את הידיים בקו מקביל אל האוזניים והתחילו להתנדנד כשהרגליים ארוכות לאחור וצמודות. בצורת "נדנדה" שמרו על כך שבשאיפה הרגלים יעלו מעלה ובנשיפה בית החזה יעלה מעלה. חזרו על כך 10 פעמים.

מספריים

תרגיל מוכר כשעמידת המוצא שלו היא עמידת נר, כאשר הרגליים מיושרות לשמיים, ידיים תומכות באגן ומרפקים ב-90 מעלות. כעת שאפו אוויר ושלחו את רגל ימין ישרה וארוכה ל 45 מעלות מהרצפה, את רגל שמאל שלחו לכיוון הראש כשהיא ישרה ומתוחה. שאפו אוויר והחליפו בין הרגליים. בנשיפה החליפו כיוונים כאילו אתם מבצעים תנועת דיווש באופניים. בצעו 12 החלפות. בין סט לסט נשמו את האוויר הצלול התרכזו והתחילו מחדש ברוגע.

לאימון בחוץ יתרונות רבים ולאימון פילאטיס על אחת כמה וכמה! בפארקים המרווחים והקסומים או במרפסת ביתכם המשקיפה אל שכונה ירוקה, או בחצר הבית הפרטי עם הגינה המטופחת, פילאטיס מעולם לא היה קרוב כל כך אל הטבע!

פתחו את היום באימון טוב לצד מאות משפחות הנהנות מאיכות חיים שאין שנייה לה בישראל, הנפש והגוף מגיעים לשיאם בחיי היומיום בבתים ובדירות המוצעים בפרויקט גבעת אלונים בקריות, הנמצאים על גבעה רמה המשקיפה לים, מוקפת חורש טבעי, שם תוכלו להגשים חלום במרכז החדש של הצפון, בפרויקט גבעת אלונים מבית שרביב.

 

 

 

עוד מהמגזין