דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

קר וגשום? בילויי חורף עם הילדים באזור הקריות

קר וגשום? בילויי חורף עם הילדים באזור הקריות

החורף הישראלי הקצר הוא לא סיבה להסתגר בבית. להיפך, כשהימים קרים, ואפילו גשומים, זה זמן נהדר ללבוש מעילים, לחגור חגורות בטיחות ולצאת לבילויי חורף כיפיים. ואם אתם בין המשפחות הרבות שמחפשות דירות למכירה בקריות, כדאי שתכירו את המגוון העצום של מקומות הבילוי שמחכים לכם גם בימי החורף. אז צאו לדרך ותבלו.

מדעטק: בבניין ההיסטורי של הטכניון בחיפה שוכן המדעטק. זהו מוזיאון המדע הגדול בארץ, שמטרתו להנגיש לקהל הישראלי את תחומי המדע והטכנולוגיה בדרך חווייתית ומהנה. יש בו כ-20 תערוכות קבע, תערוכות אורחות ופארק מדע. זה לא מוזיאון שאסור לגעת בו בכלום, להיפך – הוא כולל מגוון הפעלות אינטראקטיביות שמזמינות את המבקרים (ובמיוחד הצעירים שבהם) לגעת, לחוות, להפעיל ולהתנסות. הילדים נחשפים להמצאות הגדולות ששינו את האנושות ונהנים בין היתר מתעתועים אופטיים, שעשועי הגיון וסרטים רב חושיים.

המוזיאון הימי הלאומי: אין כמו סיפורי ספינות ישנות וצלילה לעומק עולם הפיראטים כדי להלהיב ילדים. המוזיאון, השוכן בדרך אלנבי בחיפה, מציג תערוכות ספנות מתקופות שונות. הלהיט האהוב על הילדים מחכה להם בתערוכה "הפיראטים: הדגל והגולגולת" שמדמה את עולם הפיראטים, ומאפשר להם להרגיש פיראטים ליום אחד, כולל הסיפורים, הספינות, האביזרים והתרבות כולה. בנוסף, מוצגים שלל ממצאים ימיים מתקופות שונות. מדי פעם מתקיימות סדנאות ופעילויות מיוחדות סביב תוכני המוזיאון.

IJUMP: אחת מהאטרקציות היותר חביבות על ילדי ישראל בשנים האחרונות. הסניף הצפוני של הרשת פועל במרכז ביג קריות (ליד מחלף אתא דרום). חגיגה חווייתית ובלתי נשכחת של קפיצות, קפיצות ועוד קפיצות. בפארק המקורה והממוזג מגוון טרמפולינות המיועדות לשכבות גיל שונות, למען בטיחות הילדים והנאתם.

דרך העץ: ביום חורפי נעים תוכלו לבלות ב"דרך העץ", פארק אטרקציות שפועל גם בסופי שבוע (ודאו מראש שהפארק פתוח בתאריך שתבחרו). ביום גשום תוכלו ליהנות מהפעילויות המקורות  שבמתחם. הפארק ממוקם במושב שדמות דבורה הסמוך לכפר תבור ואפשר לבלות בו אפילו יום שלם. בפארק שפע של אטרקציות לילדים, כולל מבוך עץ מאתגר, סדנת עץ בנגריה של פינוקיו, סרט, מיני גולף, מכוניות פדלים, מעגל מתופפים ומסע ברכבת התבור.

טיולי רכב: הקרבה לנופי הצפון היא אחד הבונוסים הגדולים של תושבי הקריות. בימים קרים אפשר לצאת לטיול רכב משגע בדרכי נוף קסומות. דווקא בימים שהפריחה בשיאה, המרחבים ירוקים והטבע שטוף ומבריק – זה הזמן לנסוע באחת מדרכי הנוף באזור הקריות כמו למשל בדרך נוף גלבוע או בדרך נוף כרמל. גם הנסיעה בכבישים הצרים והציוריים החולפים בין יערות הכרמל והגליל תגרום לכם להרגיש כמו באירופה.

מפלים אחרי שיטפונות: בימים שאחרי גשמים חזקים אפשר לנסוע ליהנות ממראה המפלים השוצפים בגליל ובגולן, כמו למשל מפל דבורה ומפל התנור. רק שעה נסיעה ואתם שם, זה בהחלט שווה את זה. המראות מרגשים ובלתי נשכחים אז נצלו את הקרבה היחסית שלכם לכל היופי הזה.

קניונים: אם אתם פחות אנשים של טבע (אם כי אף פעם לא מאוחר לנסות), ייתכן שהבילוי החורפי האולטימטיבי עבורכם הוא קניונים. בקריות פועלים שפע קניונים, חלק מהם גם בסופי שבוע, ובהם תוכלו לבלות בשופינג, צפייה בסרטים בבתי הקולנוע, באולינג, בתי קפה ומסעדות וכל מה שאם אוהבים לעשות בקניונים ובמרכזי הקניות. באזור הקריות מחכים לכם בין היתר מתחם איקאה וביג קריות בקריית אתא, הקריון בקריית ביאליק וגרנד קניון וחוצות המפרץ בחיפה.

משפחות רבות כבר בחרו להתגורר בשכונת גבעת אלונים, והן נהנות מהקרבה לשפע של מקומות בילוי בכל עונות השנה. השכונה החדשה נבנית על גבעה נישאה בשיפולי קריית אתא, ומספקת לתושביה איכות חיים, אווירה קהילתית, נופים מרהיבים ושפע של שטחים ירוקים. חברת שרביב הוותיקה בונה את הפרויקט המרכזי בשכונה, ומציעה מגוון דירות בגדלים ובסגנונות שונים. השכונה מאופיינת בנגישות יוצאת דופן ונמצאת במרחק של 2 דקות נסיעה ממחלף של כביש 6 צפון החדש.

עוד מהמגזין