דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

קבוצות פייסבוק שכדאי לכל קרייתי להכיר #קריות

קבוצות פייסבוק שכדאי לכל קרייתי להכיר #קריות

החיפוש אחר דירה למכירה בקריות, בין היתר בפרויקט גבעת אלונים, הביא לאזור הרבה משפחות חדשות ודיירים שלומדים לאט לאט מה יש לקריות להציע. קבוצות הפייסבוק הן משאב ידע ענק עבור מי שרק עכשיו מגיעים לגור בקריות או מחפשים לעבור לאזור ורוצים לדעת עוד על הסביבה, האנשים והדירות המוצעות כיום.  

ליקטנו עבורכם את קבוצות הפייסבוק הקרייתיות שכל מי שעובר לשכונה צריך להכיר!

קריות
לינק לקבוצה
כך נקראת בפשטות הקבוצה המרכזת את הפעילות בכל אזור הקריות. בקבוצה חברים כ-20 אלף איש והיא מספקת מענה למי שמחפש דירה למכירה בקריות ורוצה לקבל תמונה על האזור, לשמוע המלצות, להתעדכן בפרויקטים חדשים של בנייה או פשוט להתחיל להכיר את האזור אחרי המעבר. הקבוצה באמת מספקת זירה קהילתית להתייעצות ושיח כאשר הפרסום בה מוגבל ורוב הפוסטים כוללים אינפורמציה ודיונים.

הורים בחיפה, קריות והסביבה
לינק לקבוצה
קבוצה שמאגדת בתוכה הורים מכל אזור הקריות. אם מצאתם דירה למכירה בקריות ואתם נערכים למעבר עם הילדים, זה המקום לשאול על מסגרות חינוך שונות, לבקש המלצות, להתייעץ, להתעדכן באירועים קהילתיים למשפחות ולהציג את עצמכם בפני שכנים בסביבה שלכם. בקבוצה חברים נכון לעכשיו כ-6000 הורים מהקריות, חיפה והסביבה.

קריות והסביבה
לינק לקבוצה
קבוצה קהילתית נוספת שמיועדת לאנשים שמתגוררים באזור הקריות. הקבוצה פתוחה לפרסום ומפרסמים בה הרבה בעלי מקצוע מהסביבה, לצד התייעצויות ודיונים הקשורים לקהילת הקריות. המהות של הקבוצה מתרכזת סביב בקשת המלצות ופרסום של בעלי מקצוע. למשל, אם אתם מחפשים המלצות לבייביסיטר, תוכלו לפרסם בקבוצה פוסט ולקבל המלצות מאנשים שמתגוררים באזור.

אימהות בקריות והסביבה
לינק לקבוצה
החיבור לאימהות בסביבת המגורים חשובה לכל אחת שמצאה דירה למכירה בקריות או בכל מקום אחר ורוצה להכיר את הקהילה שמסביבה. החברויות בין אימהות באותה השכונה מספקות מענה לשאלות, תמיכה, מקור להתייעצות וגם פתרונות פרקטיים כמו חלוקת הנטל בחופשות ובשעות אחר הצהריים.

קבוצת אימהות בקריות והסביבה היא נקודת התחלה מעולה להכרויות עם אימהות נוספות בקריות, התייעצויות, קבלת המלצות על שירותים בסביבה ומקום שבו אפשר להתעדכן באירועים לילדים ולאימהות. בקבוצה חברות כ-9000 אימהות מכל האזור והיא מגבילה פרסומים לימים מסוימים, כך שאפשר ברוב ימות השבוע למצוא מקום נוח ונעים להתייעצות, בלי ספאם.

כיף עם הילדים – בקריות
לינק לקבוצה
קבוצה המיועדת להורים המתגוררים בקריות עם ילדיהם ורוצים להתעדכן בכל האירועים, המסיבות, המופעים ושאר האטרקציות והפעילויות לילדים באזור הקריות. הקבוצה שחברים בה כ-3000 איש היא מקום טוב לחפש חברים למשחק אחר הצהריים, להתעדכן על הפעילויות שקורות השבוע ולקבל המלצות לאטרקציות וטיולים בסביבה.

חברת שרביב שבונה את גבעת אלונים בקריות שמה דגש על הקהילתיות דרך תכנון שכונה שבה קבוצות הפייסבוק משמשות רק גיבוי והחיבור בין שכנים ודיירים נעשה באופן טבעי, באמצעות ניצול השטחים הציבוריים לפעילות קהילתית ושירותים נוספים שמחברים בין האנשים בסביבה. כך, מי שמחפש דירה למכירה בקריות באזור יוכל לסמן וי גם על תחושת הקהילתיות עם ההרגשה שתמיד יש למי לפנות.

עוד מהמגזין