דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

איך תרהטו את הבית המושלם לפי הפאנג שוואי?

איך תרהטו את הבית המושלם לפי הפאנג שוואי?

שלווה, אנרגיה טובה ואיזון – אלו שלושה דברים שכולנו מייחלים אליהם בחיינו ואלו גם הערכים שהנחו אותנו כשעיצבנו את הדירות בפרויקט גבעת אלונים. הבית שבו אנחנו חיים הוא המקום שבו נוכל ליצור לעצמנו את התחושות האלו. מקום בטוח, שקט ומכיל שבו אנחנו חיים את חיינו בהנאה. אם אתם מחפשים דירה למכירה בקריות כדי להתחיל דף חדש, אולי במקום חדש, כדאי שתכירו את תורת הפאנג שוואי שעוזרת להכניס אנרגיה חדשה לבית ולשמור על תחושת איזון.

לפני הכל, מה זה בכלל פאנג שוואי?

משמעות צמד המילים פאנג שוואי היא החיבור בין הרוח (פאנג) ובין המים (שוואי) בסינית. אלו לא רק שני מוטיבים חשובים ביצירת האיזון בטבע אלא שני הדברים שנושאים, על פי הסינים, את אנרגיית הצ'י, אנרגיית החיים. הפנג שוואי מאפשר לנו להכניס את האנרגיה הטובה הזו אל תוך הבית וליצור זרימה ותנועה קבועה, כך שאין תחושה של תקיעות במקום.

אם ניקח את הפאנג שוואי לתוך עולם העיצוב שלנו היום, נגלה שהשיטה הזו עוזרת ליצור מרחב נעים, שקט ורגוע שבו העיצוב פוגש את הרוח.

הנה כמה טיפים לעיצוב דירה לפי הפאנג שוואי?

אם אתם נמצאים בתהליך של חיפוש אחר דירה למכירה בקריות וחולמים לעצב אותה כמקום שכולו אנרגיה זורמת ותחושה רגועה ונעימה, הנה כמה דברים שכדאי שתיקחו בחשבון.

כניסה פתוחה לבית
הכניסה לדירה צריכה להיות פתוחה, עם כמה שפחות דברים שמפריעים לזרימה. כך למשל לא כדאי לתלות מראות שלפי הפאנג שוואי חוסמות את זרימת האנרגיה, להניח את ארון הנעליים העמוס בכניסה או לתלות מתלה שעליו תניחו תיקים, שקיות ומעילים ממש בכניסה לבית. הכניסה צריכה להישאר פתוחה ורחבה כדי לאפשר לאנרגיה להיכנס ולצאת מהבית.

הכניסו לבית רק חפצים שימושיים ובעלי ערך
אם אתם מחפשים דירה למכירה בקריות אתם בטח חושבים על כל פרט שייכנס לתוך הבית בסופו של דבר. כמה מקום יש במטבח, אילו פריטים צריכים להיכנס לסלון, האם יהיה מקום בחדר האמבטיה לכל מה שצריך ואיזה מרחב מספק חדר הילדים או חדר השינה.

לפי הפאנג שוואי נכנסים לבית רק פריטים שימושיים ופרקטיים שממלאים אחר מטרה מסוימת. זה לא אומר שאי אפשר להכניס לבית את התמונות, חפצי הנוי או אוסף כלי האוכל שלכם, אבל כן להשקיע מחשבה ולברור את העיקר מהתפל.

חדר שינה פתוח ומרווח
חדר השינה של ההורים צריך להיות מרווח ונוח. לפי הפאנג שוואי, חשוב שהמיטה לא תהיה ממוקמת בקו אווירי עם הדלת, אלא בזווית אליה. בנוסף, חשוב שיהיה מקום משני צידי המיטה כך שכל אחד מבני הזוג יוכל להגיע אליה בנוחות ובקלות. לפי תורת הפאנג שוואי, עדיף לא לתלות מדפים מעל המיטה.

כמה שיותר אור טבעי
אם אתם מחפשים את הבית הבא שלכם ההמלצה של הפאנג שוואי לבחור דירה למכירה בקריות עם כמה שיותר אור טבעי, היא עצה חשובה גם לדעתנו. אור טבעי ואוויר עוזרים לזרימה טובה של אנרגיה בבית. כניסה של קרני השמש הביתה דרך פתחים כמו מרפסות וחלונות גדולים גורמת לפי הפאנג שוואי להתחדשות.

שימרו את חדרי האמבטיה סגורים
לפי הפאנג שוואי אנרגיה בורחת בקלות דרך פתחים כמו אסלות וכיורים. לכן, חשוב לעצב את חדרי האמבטיות והשירותים עם חלונות אוורור ולהקפיד על סגירת הדלתות והפתחים המופנים אל תוך הבית.

פרויקט גבעת אלונים מבית שרביב מספק לכם הזדמנות למצוא דירות למכירה בקריות שאפשר להתחיל בהן חיים חדשים – חיים קשובים יותר, רגועים יותר ונעימים יותר בתוך מרחב פתוח ומואר עם נוף שמספק הזדמנות לקחת פסק זמן ופשוט לנשום.

עוד מהמגזין