דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

איכות חיים בכל גיל: פעילויות למבוגרים בקרבת גבעת אלונים

איכות חיים בכל גיל: פעילויות למבוגרים בקרבת גבעת אלונים

מה זה איכות בעצם? המושג הזה פתוח לפרשנות רחבה ואינדיבידואלית. עבור רבים, מנעד המשמעויות של המושג הזה נע על הציר שבין בריאות טובה, בילוי זמן עם משפחה וחברים, החופש להנות מפעילויות ותחביבים שמסבים עונג, חופש ממטלות ורמת חיים גבוהה. אנו בגבעת אלונים משתדלים לתת מענה שיתמוך בכל אחד מן הפרמטרים הללו. תושבי הגבעה נהנים מסביבת מגורים כפרית, מטופחת וירוקה שמשרה רוגע ומקנה בטחון. הקהילה היא חמה ומחבקת והנגישות לחיי פנאי פעילים ומלאים מעולם לא הייתה קלה יותר. האזרחים הוותיקים בגבעת אלונים זוכים להנות מעולם שלם של פעילויות פנאי, תרבות וספורט המותאמות במיוחד אליהם, והכל ממש מתחת לבית! חקרנו, בדקנו ומצאנו: הנה כמה מהאטרקציות והפעילויות הכי שוות שזמינות לכם.

קאנטרי קרית אתא

במרחק נסיעה קצר מגבעת אלונים תמצאו את הקאנטרי המרווח של קרית אתא. הקאנטרי הפופולרי כולל בריכת שחיה פנימית-מחוממת ובריכה חיצונית, חדר כושר, מדשאות, מרכז ספא והמון חוגים. הקהל המבוגר נהנה מחוגי התעמלות כגון פילאטיס, פלדנקרייז, זומבה והתעמלות במים, לצד פעילויות חברתיות הכוללות תחרויות ברידג' המתקיימות פה באופן קבוע, לימודי ציור, ריקודי עם ועוד. שפע התכנים הכל כך עשיר בקאנטרי הוא ערובה לכך שכל אחד יכול למצוא את עצמו כאן. כמו כן, לקאנטרי מגיעים הרבה תושבים בגיל השלישי, מה שהופך את אותו ללוקיישן חם במיוחד למינגלינג והכרת חברים חדשים.

רשת המתנ"סים של קרית אתא

בקרית אתא מקדישים זמן ומשאבים רבים לדור המבוגר. את זה למדנו מביקורים ברשת המתנ"סים המקומית. בין המון הפעילויות המותאמת לילדים ונוער, ראינו שלא נחסכו מאמצים כדי לענות על צרכיהם של האזרחים הוותיקים. לראייה, שימו לב למכלול האפשרויות שמחכות לכם כאן:

מועדון גמלאים גבעת רם – המקום ממוקם כחמש דקות נסיעה בלבד מגבעת אלונים. מתקיימת בו פעילות קבועה בימים א-ה. בין היתר תמצאו שם חוג ציור, חוגי התעמלות מגוונים והרצאות מרתקות. מדריכי המקום מקצועיים וחביבים מאוד.

מועדון גמלאים בן גוריון – מיקומו נוח בשל קרבתו הרבה, גם כן. המועדון המציע חוגים, הרצאות, שירותי מספרה ועוד.

טיולים – רשת המתנ"סים מארגנת לאורך השנה טיולים בארץ ובעולם המותאמים לאזרחים ותיקים. הטיולים מאובטחים וכוללים אך כל התנאים והליווי שיבטיחו שתטיילו "בראש שקט". מומלץ לעקוב ולהתעדכן!

תכניות ופעילויות מיוחדות – רשת המתנ"סים מעודדת יזמות ומעורבות בקרב הציבור המבוגר ומקיימת שיתופי פעולה מעניינים ביותר. תוכלו למצוא שם תכנית של "מנהיגים אזרחים ותיקים" – יוזמה חברתית קהילתית לבני 55+ המעניקה הכשרה והעשרה בתחומים רבים ומגוונים. התרשמנו גם מסדרת הרצאות מבטיחה שמתקיימת בספריה העירונית ברחוב רמז 14 (פרטים והרשמה באתר רשת המתנ"סים של קרית אתא).

מועדון גמלאים קרית אתא

מועדון הגמלאים של קרית אתא פועל מטעם ההסתדרות והאגודה למען הזקן. הוא מציע פעילות יום יומית הכוללת חוגים, מפגשי ייעוץ ותמיכה לכל מי שזקוק לכך, הרצאות, טיולים ועוד. המועדון ממוקם ברחוב העצמאות 45 ומושך אליו קהל קבוע ומזדמן כאחד. ממליצים מאד להגיע מספר פעמים כדי לדגום פעילויות שונות. 

מועדון טופ טניס קרית אתא

המועדון הפועל בפארק הספורט של קרית אתא מציע אימון חברתי מהנה לפי חלוקה לקבוצות גיל. המקום מתגאה באווירה משפחתית ונעימה ובמדריכים מנוסים ואדיבים. המקום אהוב על צעירים ומבוגרים כאחד וידוע כמועדון שאין לו גיל. כאן תוכלו לראות צעירים ומבוגרים מתרועעים ביחד אחרי אימון טוב ומבטיחים שאין לכם מה לחשוש כי את השיפוט משאירים בחוץ ופנימה נכנסים בלב מלא חברת ואהבה.

חברת שרביב הבונה את פרויקט גבעת אלונים בקרית אתא, מברכת את כל תושביה ואת כל המצטרפים העתידיים בחיים ארוכים, איכותיים ומלאים בכל טוב!

 

 

עוד מהמגזין