דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

תמיד בסטייל – כך תדאגו לעיצוב על זמני בדירה שלכם

תמיד בסטייל – כך תדאגו לעיצוב על זמני בדירה שלכם

אם יש משהו שאתם לא רוצים זה להתעורר בעוד 10 שנים ולהבין שהעיצוב בדירה שלכם כבר לא מדבר אליכם, לא קולע לטעם שלכם, ומרגיש מיושן. אם אתם מחפשים דירה למכירה בקריות, כדאי שתתחילו לחשוב גם על איך אתם מעצבים אותה בצורה הנכונה ביותר, איך תוודאו שאתם לא נופלים לטרנדים חולפים ומצליחים לשמור על עיצוב שתמיד יראה עדכני, מבלי להחליף אותו כל כמה שנים. ריכזנו לכם פה כמה כללי מפתח.

הכירו את חוק ה-80\20

חוק ה-80\20 אומר שעליכם לדאוג שהעיצוב בבית שלכם יהיה מורכב מ-80% פריטים קלאסיים, על זמניים, איכותיים, וניטרליים יחסית, ומ-20% טרנדים. בפשטות, אפשר לומר שאת החלקים הגדולים והמשמעותיים שמרכיבים את עיצוב הבית –ריצוף, חיפויי קיר, ארונות, שיש וכד' – כדאי לבחור במחשבה על העתיד, על מה תאהבו גם בעוד 20 שנה ולא יראה קיטשי ומיושן. ולעומת זאת פריטי הנוי, הריהוט הקטן יותר כמו שידות, כיסאות וכד' – הם המקום שלכם להתפרע ולהכניס קצת טוויסט לחלל.

העדיפו איכות על כמות

אם נמשיך את הכלל הראשון, לפיו 80% מהעיצוב שלכם צריך היו קלאסי ועל זמני, אז ברור שהמטרה היא שהוא יחזיק אתכם לשנים רבות ויפות. וכדי שזה יקרה, אי אפשר להתפשר על איכות ירודה.

זה לא אומר שעיצוב יקר הוא בהכרח תמיד איכותי יותר, אבל אין ספק שעבור חומרים איכותיים שיחזיקו אתכם שנים רבות תצטרכו לשלם בהתאם. ואם תרכשו איכות נמוכה יותר במחיר נמוך, ייתכן מאוד שתוך שנים בודדות כבר תצטרכו להחליפם ועל כן זה לא מומלץ. רצפות, חיפויי קירות וכד', הם לא דברים שנוטים להחליף בתדירות גבוהה ולכן כדאי לשים דגש על החומרים שאתם רוכשים, על האחריות שאתם מקבלים מהחנות, על חלקי חילוף ותיקון.

שלבו את עצמכם בעיצוב

עיצוב דירה היא משימה לא פשוטה. יש המון דברים לחשוב עליהם, המון חלקים קטנים שצריכים להשתלב יחד לשלם שישרת אתכם גם ברמה האסתטית וגם ברמה הפונקציונלית. חשוב מאוד וכדאי לקחת השראה ממגזינים, מהרשתות, מפינטרסט, לחקור ולהתעניין בסגנונות עיצוביים שאהבתם במיוחד.

עם זאת, דעו להבדיל בין השראה להעתקה. אתם לא רוצים לבסס את כל העיצוב של הבית שלכם על העדפות של אנשים אחרים, ולבסוף להרגיש שאתם חיים בבית של מישהו אחר. אל תשכחו לשלב אתכם בפנים, את ההעדפות שלכם, הטעם האישי, הסטייל שלכם, וכן גם את סגנון החיים ואיך העיצוב ישרת אתכם. אל תוותרו על פריטים סנטימנטליים וכאלו שעושים לכם שמח בלב.

השתמשו בחומרים טבעיים

הטבע הוא טרנד שלעולם לא יחלוף. שימוש בחומרים טבעיים לא רק יתן לבית שלכם אווירה רגועה, אלגנטית ונעימה, אלא גם תוכלו להבטיח שהוא יהיה רלוונטי ועדכני גם לשנים רבות קדימה. חומרים כגון עץ, אבן, שיש, ואפילו קש וחבל יקנו לבית שלכם מראה נקי ומלא שיק.

תתפרעו בריהוט המשלים

אחרי שבחרתם בקפידה ובחשיבה רבה את הריצוף, חיפויי הקירות, הארונות, השיש והריהוט הגדול כגון סלון, פינת אוכל וכד' – הגיע הרגע שבו אפשר קצת לשחרר. הריהוט המשלים הוא המקום שבו תוכלו לתת קצת מקום לטרנדים, כי בכל זאת אי אפשר להתכחש שיש בהם משהו כיף. הם יאפשרו לכם לרענן את העיצוב של הבית, ולהכניס מימד של קלילות.

לסיכום, עיצוב דירה הוא אמנם המקום שלכם לבטא את הטעם והסגנון שלכם, אבל יש לעשות אותו בחכמה ולנסות כמה שיותר להתרחק מטרנדים חולפים.
שרביב מספקת למתעניינים בדירה למכירה בקריות את התשתית המושלמת לבית שתמיד חלמתם עליו. בגבעת אלונים תוכלו למצוא בניינים מתוכננים בקפידה בתוך קהילה שהיא משפחה.

עוד מהמגזין