דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

המדריך למחפשי עבודה בקריות

המדריך למחפשי עבודה בקריות

רכשתם דירה בקריות ועברתם אליה, איזה כיף! עם השינוי המיטיב באורח החיים, מגיעים עוד שינויים הכרחיים כמו החלפת רופא שיניים או קוסמטיקאית, החלפת מסגרות חינוך לילדים, ואולי השינוי הכי מורכב – חיפוש עבודה חדשה. בין אם הדוגמה הזאת נכונה לגביכם או שפשוט סיימתם תקופת העסקה ואתם מחפשים עבודה חדשה בקריות, בכתבה הבאה תוכלו למצוא שפע של טיפים חשובים ופרקטיים שיעזרו לכם להתקדם לעבר המשרה הבאה שלכם בקריות. קריאה מהנה!

מיקוד
נשמע טריוויאלי? לא בהכרח. אחד הגורמים העיקריים לקושי במציאת עבודה הוא חוסר מיקוד. זה קורה לעיתים בקרב אנשים שסיימו פרק מסוים בחיים ומבקשים להיכנס לפרק חדש מבלי שיש להם חזון ברור לגביו. זה, כמובן, טבעי לגמרי, אבל גם אם אין לכם כיוון ברור – כדאי בכל זאת לתחום את החיפוש ל 2-3 משרות ממוקדות, לכל היותר. זה יאפשר לכם לנהל את תהליך החיפוש באופן מתודי ומסודר. לאחר שתלכו לראיונות רלוונטיים ותתוודעו למשרה באופן מעמיק יותר, אתם כבר תדעו האם להמשיך לחפש או לנסות כיוון אחר.

שגרה
רובנו מנהלים אורח חיים מסודר בזכות המסגרות שאנחנו מחויבים אליהן. ברגע שמסירים את המסגרות, קל מאד לאבד את החיבור למבנה הרפטטיבי של סדר היום שלנו. בינג'ים של נטפליקס באישון ליל המלווים בשינה מאוחרת עד הצהריים זה כיף ואפילו מתבקש כשמסיימים תקופת העסקה או פרק בחיים, אבל חשוב מאד להיות במודעות ולשים לב שזה לא הופך לשגרה. הגבול הדק הזה שבין לפנק את עצמכם כי הרווחתם את החופש הזה בעבודה קשה, להישאבות אוטומטית אל תוך שגרה שלא מאפשרת לכם להתפתח ולהתקדם לשלב הבא – הוא גבול שחשוב מאד לשים אליו.

איזון
דרך טובה למצוא את האיזון בתקופת חיפוש עבודה היא יצירת לו"ז גמיש שכולל את הטוב מכל העולמות. לא לוותר על כיף, חופש, בילויים וכו', אבל לקיים אותם בתוך מסגרת מסודרת כחלק משגרה יומית שכוללת גם חיפוש עבודה, ראיונות, רכישת ידע בתחום העבודה שאתם מכוונים אליה וכי"ב. קבעו לכם שעת יקיצה ריאלית, לא מוקדמת מדי (בכל זאת, תיהנו מהחופש) ולא מאוחרת מדי. בבוקר, אחרי הקפה, קבעו עם עצמכם פגישת עבודה שבה תשלחו מספר קבוע של קורות חיים. המספר תלוי בענף, בביקוש ובהיצע של המשרה ועוד. אם, למשל, מדובר במשרה כמו שירות לקוחות, כזו שיש שפע הצעות ואפשרויות בתחומה, תוכלו לשלוח אפילו 15-20 קורות חיים ביום.

קורות חיים
קורות החיים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בתהליך חיפוש העבודה. הם נקודת המפגש הראשונה שלכם עם המעסיק הפוטנציאלי. זאת אומרת שהממשק הראשון והמשמעותי ביותר איתו, קורה שלא בנוכחותכם הפיזית. אם קורות החיים לא מייצגים אתכם באופן שנאמן למציאות יכולות להיווצר שתי בעיות: האחת, לא יבינו מי אתם או מה אתם יודעים לעשות, וכלל לא יצרו אתכם קשר. השנייה, אי הלימה בין הכישורים והמיומנויות שלכם לאלו הנדרשים במשרה. הבעיה הראשונה קורית בדרך כלל כשקורות החיים לא ממוקדים וייצוגיים מספיק, ואילו הבעיה השנייה, קורית בדרך בכלל במצב ההפוך – כאשר קורות החיים "מנופחים" שלא לצורך. רגע לפני שאתם מתחילים להפיץ את קורות החיים שלכם ברחבי הרשת, כדאי לעדכן, לערוך ולשדרג אותם. אם ביטוי בכתב ואסתטיקה גרפית אינם הצד החזק שלכם, שווה לשקול לשלם לעורך קורות חיים מקצועי שיעזור לכם למקד את המידע ולערוך אותו באופן אופטימלי שייצג אתכם בדיוק ובכבוד.

חיפוש עבודה בקריות
עד כה נגענו באספקטים כלליים שרלוונטיים לחיפוש עבודה מכל מקום. כעת, נתן לכם מספר טיפים לאיתור עבודה באזור הקריות.

כיום, מרבית מאמצי הגיוס של חברות ועסקים מנותבים לאינטרנט. זאת אומרת שאם בחלון הראווה של חנות מודבקת מודעת דרושים, סביר להניח שאותו עסק יפרסם את המודעה באינטרנט ולא ישען על המודעה הפיזית בחלון הראווה בלבד. לעומת זאת, בית עסק שפרסם באינטרנט, לא תמיד יתן אינדיקציה לצורך שלו בעובדים באופן פיזי. אי לכך ובהתאם לזאת, כדאי למקד את מרבית מאמצי החיפוש שלכם ברשת האינטרנט.

אתרים המתמחים בגיוס עובדים באזור הקריות

באתרים הבאים תוכלו לבצע חיפוש ממוקד לפי אזור המגורים שלכם. אתרים אלו מעלים באופן קבוע משרות שונות שממוקמות באזור הקריות. כדי להיכנס לאתר, רשמו את שמו בגוגל.

  • ג'ובנט – אתר בעל ממשק נוח שמציע משרות מכל התחומים. מתמחה בפרט במשרות מעולמות האופרציה: שירות, מכירות, שיווק, רכש וכי"ב.
  • אולג'ובס – אתר מעולה שמביא מגוון רחב של משרות מכל התחומים באזור הקריות. כדי להיחשף לכלל המשרות, יש לשלם דמי מנוי חודשיים בגובה של 50 ש"ח – השקעה כדאית ביחס לגודל המאגר. אל תשכחו לבטל את המנוי כשמצאתם עבודה.
  • "אינדיד" חיפוש עבודה חינם – מתמחים במשרות הייטק ותוכנה. (קראו על פריחת אזורי תעסוקת ההיי-טק סביב הקריות).
  • משרות לאקדמאים בחיפה – קבוצת פייסבוק מצוינת שמתעדכנת בתדירות גבוהה. מציעה משרות שונות לאקדמאים באזור חיפה, הקריות, נשר וכי"ב.

הנה כמה טיפים למי מאיתנו שהוא פחות טכנולוגי ומעדיף לחפש עבודה "פנים מול פנים".

  • אורטל – סוכנויות כוח אדם היו ונשארו מתודה יעילה לחיפוש עבודה. חברת כוח האדם הוותיקה "אורטל" מפעילה סניף בקרית ביאליק.
    תוכלו להיעזר בהם על ידי תיאום פגישה בטל': 04-849-4244.
  • ORS – חברת כוח אדם נוספת שמתמחה בהשמה של ענפים מגוונים באזור הקריות. או.אר.אס מתמחה בין היתר בתעשייה, בנקאות, מכירות, הנדסאים ועוד.
    ניתן לתאם פגישה בטל': 04-8403381.
  • "פה לאוזן" – אחת הדרכים האפקטיביות והמהימנות ביותר לאיתור עבודה היא דרך המלצות אישיות. אם אתם מוכנים להתחיל לעבוד והמשרה הנכספת לא נראית באופק – תתחילו לדבר. שכנים, אנשי שירות (המוכר במכולת, האינסטלטור, הבייביסיטר וכי"ב). אתם אף פעם לא יכולים לדעת למי יש קרוב משפחה שבדיוק מגייס או מי בדיוק ראה מודעה או שמע על משרה שנפתחת ומתאימה בדיוק לכישורים שלכם. אל תבחלו ואל תתביישו – הביעו בעל פה התכווננות למצוא את משרת החלומות – והיא לא תאחר להגיע.

ברוכים הבאים ל"גבעת אלונים". פרויקט מגורים חדשני ויוקרתי באזור תוסס ומתפתח – המרכז החדש של הצפון! הפרויקט ממוקם במיקום אסטרטגי ונוח: בין אזורים עירוניים ומרכזי תעשיה ומסחר, לטבע פראי הכולל חוף ים משגע, יערות, הרים ונוף פתוח לאופק אינסופי. בואו לבנות בית במיקום חכם שטומן בחובו את ההבטחה לנגישות וזמינות קבועה לשפע של הזדמנויות ואפשרויות בתחומי הקריירה וההגשמה. בואו נגדל יחד! צרו קשר ונשמח להזמין אתכם לסיור בפרויקט.

עוד מהמגזין