דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

מתחם כושר ציבורי הגיע לשכונה: כל הכושר שצריך ליד הבית, באוויר הפתוח

מתחם כושר ציבורי הגיע לשכונה: כל הכושר שצריך ליד הבית, באוויר הפתוח

עם יד על הלב: כמה מאתנו אוהבים לעשות כושר? כולנו מבינים את החשיבות, אבל רובנו לא מקפידים על פעילות ספורטיבית סדירה, למרות שאנו מודעים לתרומה העצומה שלה לאיכות חיינו ולרווחתנו הגופנית והנפשית כאחד. הנה בשורה משמחת שעשויה לשנות את התמונה, עבור הצפוניים שבינינו: עיריית קריית אתא מקימה ברחבי העיר בכלל, ובגבעת אלונים בפרט, מתחמי כושר ציבוריים חדשים ומשוכללים, והכי חשוב: לשימוש חופשי, באוויר הפתוח. אם אתם מחפשים דירה למכירה בקריות במקום שקט ואיכותי שרווחת הקהילה בראש מעייניו, זה בהחלט אחד הפרמטרים שראוי להתייחס אליו.

גבעת אלונים: מעוז של איכות חיים

ממש בקרוב, יקומו בסביבת גבעת אלונים, שכונת הדגל של קריית אתא, מתחמי כושר חדישים ומשוכללים אשר יצטרפו ל- 11 מתחמי הכושר ברחבי העיר המציעים: מכשירי מתח, אופני כושר, חתירה, דחיקה ועוד פעילויות ספורטיביות במתקנים שונים וחדישים. לתושבי השכונה האיכותית מצפה דרך קלה ונוחה לאימוץ אורח חיים בריא בסביבת הבית. אתרי המתחמים ישולבו בגנים קיימים, לאורך צירים ראשיים ובדגש על צירי הליכה ורכיבה על אופניים. מתחמי הכושר החדשים מצטרפים לישנים, ומעידים על תשומת הלב המיוחדת שניתנת למרחב הציבורי בגבעת אלונים וסביבתה. כבר עכשיו קיים מתחם ספורט עם מתקנים משוכללים בפארק המרכזי והוא מושך אליו תושבים רבים מהגבעה.

יותר כושר, יותר אושר

אין ספור מחקרים מצביעים על ההשפעה החיובית העצומה של פעילות ספורטיבית על כל מדדי איכות החיים, קל וחומר, פעילות הנעשית בחוץ, באוויר הפתוח. לשילוב של פעילות גופנית עם שהייה בטבע ובאוויר הפתוח תועלת מוכחת לבריאותנו ולשלוות נפשנו. עצם השהייה בחוץ, בטבע ובאוויר הפתוח, תורמת לשיפור מצב הרוח, להפחתת יתר לחץ דם ולחיזוק המערכת החיסונית. תוסיפו לזה פעילות ספורטיבית, ואתם מסודרים.

חוסר פעילות והתכנסות בבית, לעומת זאת, יגררו בדרך כלל יותר שעות מסך וצפייה בטלוויזיה, איכות שינה ירודה ועלייה בצריכת מזון מיותר.
בנוסף לכך, תנועה פעילה או פעילות ספורטיבית בשטח פתוח מאפשרת פעילות במסגרת חברתית ללא התקהלות וללא קרבה יתרה, עם ביטחון מלא גם בתקופות מאתגרות יותר.

> וודאי יעניין אתכם גם: חדר כושר ביתי מפריטים שיש לכל אחד בבית

זמין, נוח, וללא עלות

אז מה בעצם היתרונות המרכזיים של מתחמי כושר ציבוריים?
חיסכון כספי: כל מתחמי הכושר מיועדים לשימוש חופשי. תוכלו לחסוך או לפחות להפחית את החוגים בתשלום
זמינות: תמיד פתוח, אפשר להגיע מתי שרק מתחשק
נוחות: שפע של מתחמים ברחבי העיר, אחד מהם (לפחות) בטח ממש לידכם. 

גבעת אלונים שבקריות היא השכונה המשלבת באופן המושלם ביותר בין טבע, שטחים ציבוריים, מתחמי כושר חיצוניים ובעצם כל אורח החיים הבריא המתואר בכתבה.. השכונה מציעה דירה בקריות עם כל הפסיליטיז שאפשר לחלום עליהם: שכונה מסבירת פנים עם אופי כפרי, העשירה בשטחים ירוקים רחבי ידיים. רחובות הולנדיים, שבילי האופניים, גני המשחקים, גינות פורחות, מרחבים נדיבים בין הבניינים- כל אלה מעידים על התכנון ותשומת הלב המיוחדת שניתנה לשכונה. בגבעת אלונים בתים צמודי קרקע, דירות גן דירות 4-5 חדרים ודירות פנטהאוז עם מפרט עשיר ומפנק. מחפשים דירה בקריות? חומר למחשבה:)

עוד מהמגזין