דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

עוברים דירה? הגיע הזמן לרענן את מוצרי הטקסטיל!

עוברים דירה? הגיע הזמן לרענן את מוצרי הטקסטיל!

מכירים את זה שאתם כותבים לעצמכם ברשימת המטלות "לשלוח את הווילונות לניקוי יבש" או "להחליף את כיסויי הספות" אבל לא באמת מגיעים לזה? החיים המודרניים מלאי אפשרויות, תוכן ושפע שרק הולכים ומתגברים במרוצת הזמן. אבל מסגרת הזמן הנתונה לרשותנו נותרת בעינה – רק עשרים וארבע שעות ביממה, רק שבעה ימים בשבוע. לכן, חשוב מאד להישאר ערים להזדמנויות בדרך שטומנות בחובן פוטנציאל התייעלות. מעבר דירה הוא דוגמה מצוינת להזדמנות כזו, ובפרט, בכל מה שקשור לתחזוקה ושדרוג של מוצרי הטקסטיל הביתיים. חוששים לגשת? אל חשש, אנחנו כאן בשבילכם. ריכזנו עבורכם את המשימות המרכזיות וחילקנו אותן לארבעה שלבי ביצוע. כל מה שנותר לכם לעשות הוא לקרוא וליישם. קריאה מהנה!

שלב 1: סינון ותכנון

ערכו רשימה מסודרת של מלאי הטקסטיל שעומד לרשותכם. עברו עם מחברת ועט בכל המקומות שבהם אתם עשויים לאחסן טקסטיל. התחילו מהארונות שמאחסנים את מוצרי הטקסטיל היומיומיים שאתם משתמשים בהם, והמשיכו לבוידעם, מחסן ושאר פתרונות האחסון שעשויים להכיל מוצרי טקסטיל שאינם בשימוש. ערכו טבלה או רשימות מקבילות של מוצרים קיימים, חוסרים ועודפים. אם אתם מרגישים שחפץ מסוים כבר לא לגמרי מתאים לאופי או להעדפות שלכם, שקלו לשחרר ולפנות מקום לחדש. עברו חדר-חדר, ארון-ארון (לפני שלב האריזות!) כדי לוודא שלא שכחתם דבר. התבוננו במה שתלוי על הווים, במדפים העליונים של הארונות, מאחורי מכונת הכביסה וכד'. יש נטייה לשכוח ממוצרים כמו מפיות בד לאירוח, מפות, שטיחוני אמבט, מגבות מטבח וכד'. זה הזמן לשחרר מפות מוכתמות או מחוררות, מגבות מטבח מרופטות, סמרטוטי רצפה ש"עשו את שלהם" וכי"ב. מוצרים כאלו ניתן לרכוש בכל עת באיכות טובה ובמחירים נמוכים, ויחד עם זאת, אורך חיי המדף שלהם נוטה להתארך מחמת ההרגל וחוסר תשומת הלב.

שלב 2: האצלת סמכויות

לאחר שסיננו, חקרנו וערכנו רשימת מלאי שלא תבייש אף חנות כלי בית – אפשר לעבור לשלבי הביצוע. מה שאפשר לכבס לבד בצורה יעילה ומספקת, נכבס בעצמנו. פריטים כמו ציפיות של כריות נוי, כיסויי ספות, שטיחונים המותאמים לכביסה ביתית וכדומה. על מנת לטפל כיאות בשאר הדברים שנמצאים ברשימת המלאי, נשתמש בשירותי חברת הניקוי היבש המועדפת. זהו העיתוי הטוב ביותר לרענן פריטים כמו וילונות, מעילים וז'קטים, שמלות ערב, שמיכות מכל הסוגים, כריות וכי"ב. מומלץ להשתמש בשירותיה של חברה שכבר בחנתם בעבר והוכיחה את עצמה לשביעות רצונכם.

שלב 3: שופינג

אנחנו ממליצים להשאיר את השופינג לסוף. רק אחרי שסיננתם, ערכתם רשימת מלאי עדכנית, הוצאתם את מוצרי הטקסטיל הקיימים לניקוי יבש, קיבלתם אותם בחזרה וביצעתם ביקורת דקדקנית על מצבם הנוכחי – רק אז, כדאי לתכנן טקטיקה להשלמת החוסרים. עבודה רוחבית ומרוכזת בפרויקטים כאלו מוכיחה עצמה כאפקטיבית ביותר הן מבחינת ייעול הזמן והתקציב, הן מבחינת היסודיות וההספק והן מבחינת שביעות הרצון מהתוצאה. כך, למעשה, אתם מצמצמים את הסיכוי לשכוח דברים, לקנות פריט שאין בו צורך, לבקש מהמשפחה משהו שכבר יש וכי"ב. מי מכם שמחפשים דירות למכירה בקריות או כבר רכשו דירה בקריות, יוכל להשתמש באינדקס העסקים של הקריות באינטרנט. בצעו חקר שוק ומפו את המוצרים שאתם מעוניינים לרכוש בהתאם לספקים שאתם מעוניינים לקנות מהם. את הקניות שתבצעו באינטרנט כדאי לבצע באופן מרוכז על מנת לצמצם היטלי אריזה ומשלוח. אל תשכחו לחפש בגוגל קודי הטבות והנחה.

מחפשים דירות למכירה בקריות ולא מוצאים את "האחת"? "גבעת אלונים" היא פרויקט מושקע ואיכותי שמציע דירות ובתים בסטנדרט תכנון וביצוע יוצאים מן הכלל. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר כבר עכשיו על מנת לתאם סיור היכרות ללא עלות וללא התחייבות.

עוד מהמגזין