דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

קיץ קריר - הנה כמה דברים שאפשר להכין בבית עם הילדים

קיץ קריר – הנה כמה דברים שאפשר להכין בבית עם הילדים

אין איך להתחמק מזה. הקיץ הישראלי הוא חם, חם מאוד! ונכון, אנחנו אוהבים מאוד ללכת לבריכה ולים ועוד פעם לבריכה. ואם אתם מחפשים דירות למכירה בקריות אולי כבר הבנתם שאתם יותר מתחברים לקרירות הצפונית מאשר ללחות של המרכז. אבל לפעמים בא לנו פשוט רגע אחד של קור צונן בבית, במזגן, בלי להוציא את האף לחום הכבד. אז ארגנו לכם כמה מתכונים קרירים שאפשר להכין עם הילדים – בלי לצאת מהבית.

סמודי בול

תגידו שלום למה שהולכת להיות ארוחת הבוקר האהובה עליכם מעכשיו – סמודי בול, או בשמה העברי – קערת שייק. מה שכיף כל כך במתכון הזה הוא שכמעט ולא צריך לדאוג למצרכים, אפשר לשמור פירות קפואים במקרר ובאמצעותם להכין כמעט כל קערת שרק תחלמו עליה, מתי שרק תרצו. כדי שהקערה תצא במרקם שאפשר שמזכיר יותר סורבה שאפשר לאכול עם כף ולא לשתות עם קש, הסוד הוא להשתמש בכמה שיותר דברים קפואים וגם להוסיף קרח. אז לבסיס תצטרכו כמובן פירות קפואים, איזה שרק תרצו, קרח וחלב. מערבבים הכל בבלנדר, ואז מגיעים לעולם הטופינגז הבלתי נגמר – אם בא לכם יותר בריא, אפשר לשים שבבי קוקוס וגרנולה. אם אתם בכלל בקינוח – אפשר לפנק עם נטיפי שוקולד וחמאת בוטנים. ואם אתם ממש צריכים רענון – אפשר לפזר למעלה עוד פירות. החוק היחיד הוא – לאכול מיד לאחר ההכנה. בתאבון!

ארטיק יוגורט

אם יש לכם קצת יותר סבלנות או שבא לכם להכין משהו קריר לקראת סוף השבוע, ארטיק יוגורט הוא אחד הפינוקים הטעימים והבריאים! מה דרוש כדי להכין אותו? יוגורט חלק וכל פרי שתרצו. איך מכינים? אין פשוט מזה – מערבבים בבלנדר את היוגורט והפרי הנבחר, מכניסים לתוך תבניות של ארטיק וביום למחרת אוכלים ונהנים. אם בא לכם להפוך את זה לפעילות של מקצוענים – אפשר להכין שלושה טעמים שונים בבלנדר ולעשות ארטיק בשכבות. שילוב אחד שתמיד עובד זה תות ובננה. אם תרצו למתק את הסיפור קצת יותר, אפשר כמובן לערבב בפנים גם דבש או כל ממתיק אחר. 

גלידת קוטג'

אנחנו יודעים, זה נשמע מוזר. מאוד מוזר. אבל חכו רגע לפני שאתם בורחים – מדובר באחד הטרנדים החזקים בטיקטוק בזמן האחרון ואם יש לכם ילדים שמבלים ברשתות החברתיות אנחנו בטוחים שהם ידעו על מה אנחנו מדברים. הקונספט הוא דומה לארטיק יוגורט רק שבמקום ארטיק יוצאת גלידה חמצמצה-מתקתקה במרקם משגע והרבה יותר בריאה. איך מכינים? לוקחים חבילת קוטג' וכל פרי לבחירתכם. מוסיפים דבש או ממתיק לבחירתכם ומערבבים. שמים בעקרה ומעבירים להקפאה. אחרי מספר שעות תתקבל גלידה קרמית, צוננת – וגם בריאה! 

סלט פסטה קר

אנחנו יודעים שלא נהוג להתחיל בקינוחים, אבל הפעם רצינו לתת להם מקום של כבוד. וכעת נעבור למנה הראשונה הכי מרעננת לקיץ הזה – סלט פסטה קר. מנה שהוא בעצם ארוחה שלמה. מבשלים מראש פסטה לבחירתכם ומקררים אותה היטב. לאחר מכן מרכיבים את סלט מהירקות האהובים עליכם. לסלט פסטה אותנטי אנחנו ממליצים על מגוון סוגי עגבניות, עגבניות מיובשות, זיתים שחורים וגבינת פטה. מתבלים היטב עם הרבה שמן זית – ויש לכם את המנה הכי טובה לקיץ. 

גבעת אלונים מספקת את ההיצע המושלם של דירות למכירה בקריות לצד קהילה איכותית ומתפתחת. תוכלו ליהנות משכנים שיהפכו למשפחה לצד רגעים בלתי נשכחים בתא המשפחתי הביתי שלכם, בין ארבעה קירות. 

עוד מהמגזין