דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

איך תבחרו את פריטי הנוי המושלמים לדירה שלכם?

איך תבחרו את פריטי הנוי המושלמים לדירה שלכם?

מה הופך ארבעה קירות לבית? קודם כל, כמובן, האנשים שגרים בו, המשפחה וכל הזכרונות שצוברים בו יחד. אבל אם יש משהו בעל השפעה ענקית על האווירה בבית זה איך מלבישים אותו.

יש אנשים שמתייחסים לפריטי נוי ואקססוריז כדובדבן על הקצפת, אבל אם תשאלו אותנו – הם הרבה יותר מזה. פריטי הנוי נותנים לבית צבע וחיות, נותנים לו את האופי, חלקם מזכירים לנו חוויות שצברנו ואנשים שאנחנו אוהבים, הם נועדו לשקף את הטעם האישי שלנו, לבדל את הבית שלנו ובעיקר לשמח אותנו כשאנחנו מסתכלים עליהם.

אם רכשתם דירה חדשה בקריות או שאת שוקלים לעשות זאת, בפרויקט גבעת אלונים יש לכם את הבסיס המושלם ליצור את הבית שתמיד חלמתם עליו. בבניינים בעיצוב מודרני ודירות שתוכננו בקפידה, לכם נותר רק לעצב את דירת חלומותיכם. אז הנה כמה טיפים לבחירת פריטי הנוי המושלמים בשבילכם:

תימנעו מטרנדים

כמו באופנה, גם כשזה מגיע לעיצוב הבית ישנם טרנדים שבאים וחולפים. חלקם נשארים זמן רב וחלקם עוזבים אותנו מהר כמו שבאו. נסו להימנע מבחירת פריטי נוי באימפולסיביות, כי הם בדיוק קפצו לכם באינסטגרם או שראיתם אותם בפינטרסט. כשאתם רואים פריט שאהבתם, נסו לחשוב אם יש לו מקום בבית שלכם, איפה הייתם שמים אותו ואם הוא משתלב עם שאר העיצוב שלכם. רכשו פריטים על זמניים שיוכלו ללוות אתכם לשנים רבות, שעשויים מחומרים איכותיים ושכל בני הבית אוהבים.

אספו פריטים שמזכירים לכם חוויות

זכרו – האנשים שרואים את הבית שלכם כל יום, בוקר וערב, הם אתם. ולכן מה שצריך להנחות אתכם בבחירת האקססוריז לבית שלכם הוא הטעם האישי שלכם. פריטים שישמחו אתכם, שיסבו לכם שלווה ונעימות בחלל הפרטי והאישי שלכם.

בחירת הפריטים שיקשטו את הבית שלכם היא לא תהליך שחייב לקרות בפעם אחת. התייחסו לבית שלכם כמו אל פרויקט מתמשך שמתפתח וגדל לאורך השנים יחד עם המשפחה. אמצו לכם מנהג לקנות פריטי נוי בטיולים מיוחדים, שיזכירו לכם חוויות שצברתם לאורך השנים. מסגרו תמונות מאירועים מיוחדים ושלבו אותן על המדפים, ולאט לאט תראו איך הבית שלכם מתמלא בזיכרונות שיעלו לכם חיוך.

בואו נדבר פרקטיקה – פינה אחת בכל פעם

כשקונים דירה חדשה וניגשים אליה כקנבס נקי, תהליך בחירת חפצי נוי והאקססוריז יכול להיראות לעתים מבלבל. יש המון אופציות וסגנונות שונים, ואפשר להיבלע בין ים האפשרויות. דרך מצוינת לגשת לפרויקט כזה הוא לחלק את הבית לפינות ולהלביש כל אחת מהן בנפרד עם קווים מנחים כלליים. מבואת הכניסה לבית לדוגמה יכולה להיות פינה, המסדרון שבין החדרים הוא פינה נוספת, ושולחן האוכל יכול להיות פרויקט כשלעצמו. אם תיצרו לעצמכם ברחבי הבית הרבה פינות שאתם אוהבים, כשתסתכלו על התמונה הגדולה תראו שיצרתם בית שמשמח אתכם.

משחקי גבהים, צבעים, צורות, וטקסטורות

בהלבשת הבית, מילת המפתח היא גיוון. כשאנחנו בוחרים את הריהוט המרכזי של הבית כמו ספות, שולחן אוכל מיטות וכו', הרבה פעמים נרצה ללכת על צבעים יותר ניטרליים כדי שיתאימו להכול ונוכל ליהנות מהם לשנים רבות. ולכן, פריטי הנוי והאקססוריז הם בדיוק המקום שמאפשר לכם קצת יותר להשתגע.

אל תפחדו לגוון גם בסוג פריטי הנוי שאתם בוחרים וגם בבדים השונים, בצבעים, בצורות ובטקסטורות. האקססוריז שלכם יכולים לכלול תמונות, ציורים, כדים, פסלים, נרות, עציצים, כריות ועוד – האפשרויות באמת בלתי נגמרות. נסו ליצור כמה שיותר גיוון בסוגי הפריטים שאתם בוחרים, בגבהים שלהם ובצורה שבה אתם ממקמים אותם בבית. באזור שבו תליתם תמונות על הקיר אפשר להוסיף עציץ על הרצפה, וכשאתם יוצרים סידור לשולחן בחרו באלמנטים בגבהים והדפסים שונים. כריות ספה עם הדפסים מתנגשים וגדלים שונים יגרמו לספה להיראות חמימה ונעימה במיוחד.

מוכנים להתחלה החדשה שלכם?

חברת שרביב מציעה מגוון רחב של דירות עבור מגוון רחב של אנשים ומשפחות, מפנטהאוזים ועד דירות קרקע למכירה בקריות. הבנייה המודרנית בלב ההרים הירוקים, לצד דירות שמתוכננות בקפידה יאפשרו לכם לבנות את החיים שתמיד חלמתם עליהם בשכונה מדהימה עם הקהילה המשפחתית והאיכותית ביותר של אזור הצפון.

עוד מהמגזין