דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

על הרצפה: הפריטים שיכניסו לרצפה שלכם חיים

על הרצפה: הפריטים שיכניסו לרצפה שלכם חיים

כשאומרים דקורציה לרצפה – מה הדבר הראשון שעובר לכם בראש? ככל הנראה שטיחים, חיפויי רצפה וכדומה. אבל בשנים האחרונות מתפתח טרנד חדש בעיצוב הבית והוא ממש קל לאימוץ. הטרנד למעשה אומר – תשחררו מהמדפים והשידות, תעבירו את פריטי הדקורציה לרצפה בשביל מראה מודרני, יוקרתי ומתוחכם. כשמתגוררים בדירות בקריות, יש את הקנבס המושלם ליצירת בית מודרני ומעוצב. אז איך תצטרפו לטרנד ותעשו את זה נכון?

הגודל כן קובע

שימו לב – פריטי דקורציה כגון כדים, עציצים, פמוטים ומנורות שנמצאים על הרצפה חייבים להיות יחסית גדולים, אחרת הפרופורציות שלהם יהיו לא נכונות והניסיון לעיצוב מודרני יראה כמו טעות משונה. בנוסף, מומלץ לקבל יחד כמה פריטים ליצירת מראה מכוון ומעניין.

אל תוותרו על נוחות

חייבים לומר – לשים כדים ופמוטים על הרצפה זה אמנם יפה ומרענן אבל כל ההורים יודעים שזה יכול להיות גם מסוכן מאוד. מספיק משחק שיוצא משליטה או צעצוע שעף באוויר כדי שכל סידור הכדים שלכם ישבר יחד עם החלום לבית כמו בפינטרסט. מה אפשר לעשות? לוותר על הדברים השבירים כמו וואזות ולשים דברים כבדים יותר כמו עציצים ומנורות גדולות. בנוסף, עדיף מראש למקם את הדברים הללו בפינות ונישות ולא במקומות שיכולים להפריע למעבר ולחיים בבית.

בואו נדבר על טקסטיל

אין דבר שנותן תחושה של חמימות כמו שטיחים. גם בקיץ, אל תוותרו עליהם. הם משרים תחושה של ביתיות נעימה ומוסיפים הרבה עניין לכל חלל. בנוסף, אם ברצונכם לאמץ את הטרנד של דקורציה על הרצפה, הניגודיות בין אגרטלים ועציצים המונחים על שטיח לבין הבד הרך יוצרת מראה מעניין ומקסים. אילו עוד פריטי טקסטיל אפשר לשים על הרצפה? כריות ופופים. נכון, זה עשוי להישמע כמו ריהוט של חדר ילדים, וגם עשוי להיראות ככה אם לא עושים את זה נכון. אבל כיום ישנן כריות רצפה ופופים מעוצבים ומודרניים שישדרגו כל חלל ויוסיפו לו סטייל ונוחות. ובינינו, אין כיף כמו ליפול לתוך פוף רך בסוף יום עבודה.

אין כזה דבר יותר מדי אור

מנורה בבית היא כבר מזמן לא רהיט פונקציונלי בלבד. ממנורות התקרה, דרך מנורות קיר ועד למנורות רצפה – יש להן תפקיד דקורטיבי לא פחות מכל פריט דקורטיבי אחר. ישנן את המנורות העומדות הקלאסיות, שלרוב מגיעות על עמוד או מוט כלשהו, אבל אם בא לכם לצאת מהקופסה, נסו למקם על הרצפה מנורה נמוכה יותר שהמקום הטבעי שלה הוא שידה. כאמור, היא צריכה להיות יחסית גדולה כדי שזה יעבוד, אבל שווה לנסות!

תכניסו לבית חיים, תכניסו לבית עציצים

דרך נוספת "לרהט" את הרצפה שלכם היא באמצעות צמחים, וכמובן, הכדים שלהם. א-ל, אנחנו חוזרים, א-ל תניחו עציץ על הרצפה בבית בתוך הכלי שאיתו הוא מגיע מהמשתלה. כלי הפלסטיק החומים נועדו למשתלה בלבד. הם לא יציבים, ובינינו, גם לא יפים. רכשו עציץ בגודל מתאים לצמח – אם הצמח יחסית גבוה, שימו לב שלא רוכשים עציץ קטן מדי שיראה חסר פרופורציות וכנ"ל אם מדובר בצמח יחסית נמוך. דירות בקריות הן המקום המושלם לגידול צמחי בית בשל מזג האוויר הנעים, האור והרוח.

לסיכום, תמיד מומלץ לצאת מהקופסה כשזה מגיע לעיצוב הבית, לבדוק על טרנדים חדשים ולהיות מעודכנים בחדשות העיצוב. אך שימו לב שאתם עדיין נשארים נאמנים לכם ולסגנון העיצובי האהוב עליכם – בסוף מדובר בבית שאתם חיים בו ולא אף אחד אחר. בגבעת אלונים ישנו מגוון דירות רחב שיאפשר לכל אחד למצוא את הבית הבא שלו ולעצב אותו בסגנון המועדף עליו.

עוד מהמגזין