דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

בגבעת אלונים שומרים על כושר גם בחורף

בגבעת אלונים שומרים על כושר גם בחורף

לא משנה אם אתם מאוהבי החורף או מאוהבי הקיץ, כנראה שתסכימו שאימונים הופכים למשימה מעט יותר קשה בחודשי החורף. כש-17:00 בערב כבר מרגיש כמו אמצע הלילה, גם אוהבי החורף מוכנים להיכנס למיטה ולצלול לשנת חורף עמוקה. אבל אם יש משהו שאנחנו לא רוצים שיקרה – זה להתעורר לקראת האביב ולהבין שהזנחנו את עצמנו, את הגוף שלנו ואת הכושר שלנו. ספורט הוא דבר שדי קל לוותר עליו ברגע שקצת יורד גשם או נהיה מעט קר מדי. אז רצינו לתת לכם כמה עצות על איך עוברים את תקופת החורף בלי לאבד לחלוטין את הכושר. 

לא צריך לצאת מהבית

אנחנו לא רוצים לעורר שדים ולהעלות זיכרונות משנת 2020, אבל אם יש משהו אחד שתקופת הקורונה לימדה אותנו הוא שכמעט הכול אפשר לעשות גם מהבית – וכן, זה כולל גם ספורט. אין ספור ערוצי יוטיוב ואפליקציות יכולים לספק לכם אימונים שלא נופלים מאף אימון בחדר כושר. בין יוגה, לכוח ואפילו ריקוד – אפשר למצוא באינטרנט מגוון רחב של אימונים, עם או בלי ציוד ולכל הרמות. רק תדאגו למזרן, תחליפו בגדים ואתם מוכנים! 

אם אתם רוצים להפוך את אימוני הבית לדבר שבשגרה גם אחרי החורף, תשקלו להצטייד בכמה אביזרי ספורט בסיסיים שיוכלו לשמש אתכם למגוון רב של אימונים. 

חדר כושר בבניין

שדרוג שיכול לעשות לכולנו את החיים קלים הרבה יותר הוא חדר כושר בבניין, ואם התעניינת בדירות למכירה בקריות וודאי ראיתם שבגבעת אלונים זהו מתקן נפוץ בהרבה מהבניינים. מצד אחד, לא צריך לצאת מהבניין לקור ולגשם, ומצד שני יהיה לכם בו הרבה יותר ציוד מקצועי והרבה פחות הסחות דעת מאשר בבית. טיפ שלנו: אם אתם מתקשים לצאת לאימון, לכו לחדר הכושר בבניין שלכם ופשוט תתחילו ללכת על ההליכון. אם יעלו לכם האנרגיות – תוכלו להמשיך לאימון עצים יותר ואם לא, אז גם הליכה היא אימון נהדר ובריא. 

מי מפחד מהקור?

אם כבר בחרתם להתאמן בחוץ, הקפידו לקחת אתכם בגדים חמים ומים. במהלךפן האימון, גם אם אתם מתחממים ומזיעים, רצוי לא להסיר יותר מדי שכבות שכן הגוף עדיין עשוי להתקרר. ואם בכל זאת הורדתם שכבות, לבשו אותן חזרה מיד בתום האימון, גם אם עדיין לא קר לכם. בנוסף, הקפידו לשתות מים. לעתים קרובות בחורף פחות נרגיש את הצמא, אבל במיוחד בעת אימון חשוב שנקפיד לספק לגוף את הנוזלים שהוא זקוק להם. 

שינוי מתחיל בהרגלים הקטנים

אחד היתרונות הגדולים בלגור בשכונה כמו גבעת אלונים הוא שכל מקום יכול להיות מסלול ההליכה שלכם. כשאתם מוקפים בטבע ובירוק, לא צריך להתרחק כדי לצעוד וליהנות מהאוויר הפתוח. אמצו הרגל לעשות את כל הסידורים שלכם ברגל או באופניים, ותרוויחו מכל יציאה מהבית. הרגל נוסף שאנחנו מציעים לכם לאמץ כדי לא לוותר על האימון שתכננתם הוא לקום בבוקר ומיד לשים בגדי ספורט. גם אם האימון הוא רק בעוד כמה שעות או בהמשך היום, כל עוד השגרה והעבודה שלכם מאפשרות את זה, הסיכוי שבאמת תלכו לאימון גדל משמעותית כאשר אתם כבר מאורגנים ולובשים את בגדי הספורט עליכם. כמו-כן, לא כל יום בחורף הוא בהכרח יום חורפי. קמתם בבוקר והשמש זורחת? אולי תיקחו את הילדים למסגרות בהליכה. 

תעבירו את החימום לבית

לפני היציאה לאימון, עשו אימון אירובי קצר בבית שיחמם את הגוף. אם זה קפיצה בחבל או ריצה במקום, פעילות אירובית של 10 דקות בלבד יכולה לחמם לכם את הגוף, להעלות לכם את האנרגיות ולהכין אתכם לאימון.

לסיכום, תהיו יצירתיים, אל תתנו לחורף למנוע מכם להזיז ולהפעיל את הגוף. השתמשו בבקבוקים של מרכך כביסה כמשקולות ובחדר המדרגות בבניין כסטפר והמשיכו לשמור על שגרת האימונים בכל יום בשנה, או שתנצלו את חדר הכושר בבניין. (קבלו השראה מכתבה קודמת בנושא: חדר כושר ביתי מפריטים שיש לכל אחד בבית).

גבעת אלונים מציעה את הטוב משני העולמות – סביבה כפרית עם נוף ירוק, עצים וקהילה כמו של פעם, לצד איכויות עירוניות, בניה אורבנית וקרבה למוקדי עניין מרכזיים. 

רוצים בכל זאת לעשות כושר מחוץ לבית? קראו על מתחם כושר ציבורי שהגיע לשכונה

עוד מהמגזין