דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

חדרי קונספט מקוריים לילדים, מאיפה מתחילים?

חדרי קונספט מקוריים לילדים, מאיפה מתחילים?

המודעות לעיצוב הבית בישראל צוברת תאוצה בעשור האחרון ולא פוסחת גם על חדרי הילדים. כהורים, כולנו מבחינים עד כמה כבירה השפעתה של סביבת המגורים על הילד מגיל צעיר מאוד. בכוחה ליצור תחושת שייכות, אינטימיות, לעודד ערכים אסתטיים, לפתח את הדמיון ולתרום לביטוי אישי.

שנייה לפני שמתחילים

כשאנחנו ניגשים לעצב את החדר של הקטנטנים שלנו, כדאי לשים דגש על יצירת סביבה בטוחה ומעוררת השראה, שבה יוכל הדייר הקטן לחוש מוגן ורגוע. חדר הילדים משרת מגוון רחב של תפקידים – שינה, משחק, יצירה, לימוד, אירוח חברים, ועוד. המטרה שלנו היא לספק את הסביבה האידיאלית שתתן מענה לכל אלו, תוך התייחסות להעדפותיו האישיות של הילד.

בכל הנוגע לקו העיצובי, תמו ימי התום של "חדר כחול לבנים וחדר ורוד לבנות". היום לכל ילד יש אישיות מובחנת ותחביבים ייחודיים, וכמו שאנחנו רוצים שהבית ישקף אותנו באותנטיות, גם לילדים מגיע לחיות בחדר חלומותיהם. 

רעיונות לחדרי קונספט מדליקים לילדים ובני נוער 

הנה כמה רעיונות פופולריים לחדרי קונספט שילדים אוהבים. רעיונות אלו יהפכו את חדר הילדים לממלכה שהם לא ירצו לצאת ממנה!

  • חדר פיראטים

בשביל לעצב חדר בקונספט של פיראטים, תוכלו לשלב אלמנטים המוכרים לנו מסרטים כמו שודדי הקאריביים או פיטר פן. לדוגמה, ארגזי אחסון שנראים כמו תיבת אוצר, או מיטה במראה מחוספס של תיבה עתיקה. ברחבי הרשת תוכלו למצוא מוצרים מסוג זה למכירה או אפילו מדריכים שילמדו אתכם לעשות זאת בעצמכם. תוכלו לקשט מדפים במטבעות זהב ותכשיטים נוצצים. את הקירות תוכלו לקשט בטפט, מדבקת קיר או דגל של פיראטים. תוכלו לפרוש מפת אוצר עם סימון X המראה על מיקום המטמון הנכסף מתחת לזכוכית השולחן, או בהצמדה לקיר. גם גלובוס פשוט שאפשר למצוא בכל חנות צעצועים יתרום לאווירה.  

  • חדר חלל

לילדים שחולמים להיות אסטרונאוטים ולאוהבי המדע הבדיוני, חדר חלל הוא חלום שמתגשם. כדי לעצב חדר בסגנון חלל תוכלו לשלב אלמנטים כמו תמונות של כוכבי לכת או של הירח, כוכבים זוהרים בחושך על התקרה והקירות, קסדה של אסטרונאוט, מצעים עם הדפס גלקסיה, צעצועי חלליות, ועוד מלא דברים מדליקים בסגנון שתוכלו לאתר ברשת. אם הילדים שלכם אוהבים לגו במיוחד, תוכלו לרכוש דגם לגו מסדרת הסרטים "מלחמת הכוכבים" שירכיבו בעצמם ויוכלו להשאיר כפריט עיצובי בחלל החדר, במידה ויחפצו בכך. מדליות או אוזניות עם מיקרופון הם פריטים פשוטים להשגה שיוסיפו לאווירה ויתנו תחושה שטייס חלל מקצועי חי בחדר הזה.  

  • חדר מוזיקה

כל ילד ומתבגר אוהב להאזין למוזיקה וחלקם אפילו לומדים לנגן על כלי או לשיר. חדר מוזיקה ייתן השראה להמשיך להתאמן ולהתפתח ויאפשר ליצירתיות לפרוץ. אם הילד מנגן בכלי מסוים, צרו מקום של כבוד לכלי הנגינה שלו. זה ילמד אותו להתייחס אליו בהתאם ויעלה את ערכו בעיניו. הרבה יותר כיף לשלוף גיטרה ממעמד המוקדש לה מאשר כשהיא זרוקה על המיטה וכמובן שהדבר גם יאריך את ימיה. תוכלו לתלות בחדר פוסטרים של דמויות מעוררות השראה עבור ילדכם, לרכוש דיסקים או תקליטים ולהציג אותם על מדפים או על הקיר. מדבקות קיר בצורת תווים יוכלו להוסיף מאוד, וכמו כן, פינת מחשב מוכנה להאזנה עם אוזניות איכותיות כדי שיוכלו להנות מהמוזיקה האהובה עליכם בלי להפריע לשאר דיירי הבית. 

גבעת אלונים בקריות מביאה לכם את חוויית איכות החיים ההוליסטית לכל בני הבית בנפרד ולכל המשפחה ביחד. אנחנו לא רק בונים בתים מדהימים לחיות בהם, אנחנו לוקחים אתכם יד ביד מהצעד הראשון, ועד שכל בני הבית מרגישים בבית. רוצים לשדרג את חייכם ואת חיי משפחתכם? צרו קשר עוד היום ובוא לראות איך החיים שלכם יכולים להיראות.

 

קראו גם:

שיעורי בית בסטייל: רעיונות ליצירת מרחב למידה מזמין לילדים

 

עוד מהמגזין