דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

משחקי אור וצל בעיצוב הבית: כך תדגישו את יופיה של הדירה בכל שעה

משחקי אור וצל בעיצוב הבית: כך תדגישו את יופיה של הדירה בכל שעה

אור. מילה כה קטנה, עם כל כך הרבה משמעות בחיינו. לכמות, איכות וגוון האור הנוכח סביבנו השפעה עצומה על כל היבטי חיינו, ועל תפיסת המציאות שלנו: על מצב הרוח, תחושת הנינוחות, האנרגיות. לא פלא שלאור תפקיד חשוב גם בעיצוב סביבת המגורים שלנו. אם נדע לשחק היטב עם המרכיב הזה בעיצוב הבית, נייצר סביבת חיים יפה, מושכת ומעצימה, מוארת מכל בחינה.

מתנת הטבע
משחק עם תאורה טבעית הוא הבחירה הטבעית ביותר לוויסות נכון של האור בחלל. שמתם לב שהאור בבית משתנה מעצמו על פי השעות השונות של היום ומנח השמש בשמים?.. כדי לעשות שימוש נכון בשי שמעניק לנו הטבע, די אם נתלה וילון במקום הנכון, במרקם ובצבע הנכון. וילון הוא מווסת התאורה האולטימטיבי, הודות לניידותו ואווריריותו, והוא עשוי ליצור שינוי משמעותי בוויסות אור וצל של התאורה הטבעית.

וילון בגוונים בהירים יעניק תחושת רוגע, ניקיון ומינימליזם, ווילון צבעוני "יקפיץ" את האווירה ויצבע את החלל בעליזות ושמחת חיים.

זכוכית: הזמנה לאור
זכוכית היא פתרון נפלא לניצול חכם ויצירתי של פינות או חדרים בחלל פתוח. השימוש בזכוכית מאפשר להשיג עיצוב זורם ורגוע ויחד עם זאת אינטימיות. מחיצת זגוגית לייעד לאפשרויות שונות, כמו פינת ישיבה שקטה ויפה או פינת טלוויזיה.

גם בעולמה של הזכוכית פתוחות בפניכם שלל אפשרויות: מגוון שקוף קלאסי ועד זכוכית בצבעים וגוונים שונים המשנה את פניה עם החשיפה לשמש בשעות השונות של היום.

היבט חשוב נוסף של השימוש בזכוכית הוא החיסכון בחשמל.

בגוף ובנפש
תאורה היא אחד המרכיבים היקרים ביותר בעיצוב הבית. רבים מאתנו מוציאים הון על גופי תאורה. גופי תאורה לא חייבים בהכרח להיות יקרים. תוכלו להשיג מראה ייחודי ויוקרתי לבית באמצעות תשומת לב רבה לאלמנטים חשובים לא פחות: מיקום התאורה, צבעים וטקסטורות. תאורה אינה עומדת בפני עצמה, היא חלק קוהרנטי מהחלל, כלומר נמצאת ביחסי גומלין תמידיים עם כל האלמנטים, מהריצוף, דרך הרהיטים ועד לאחרון האביזרים שבחדר לכן בחירה נכונה של גוף התאורה תיעשה תוך שקלול כל הנתונים בחדר, שכל פרט בו יואר מעתה באור שונה.

להאיר את כל חדרי הלב
המטבח הוא חלל שמיועד בעיקר לעבודה, לכן האירו את משטחי העבודה באור ממוקד, כמו נורת לד הנותנת אור עוצמתי וחסכוני.
לעומת המטבח, הסלון הוא מרחב של מנוחה והירגעות לכן כדאי שהתאורה תהיה רכה יותר. דרך טובה להאיר את הסלון היא אור נעים ונסתר המגיע ממקור אור דקורטיבי שקוע או נסתר בגבס הממוקם מאחורי רהיטים.

גופים שקועי תאורה הקיר הם תוספת אסתטית יפה ומתוחכמת לחדר. הגוף הנטמע בקיר יוצר פוקוס על אלומת האור ונראה כפסל עיצובי. בנישת גבס, גוף תאורה שקוע מאפשרי להדגיש את האלמנטים אשר בתוך הנישה עצמה.

את ממלכת השינה תהלום כמובן תאורה עמומה ואינטימית. כדאי לכוון את המנורה או האהיל כלפי הקיר או התקרה ולהשתמש בדימר לעמעום האור על פי הצורך והחשק.

את גבעת אלונים כבר הכרתם? סביבת חיים כפרית שופעת אור, רוגע ונוחות בשילוב חדשנות מפנקת. זהו אחד ממתחמי המגורים האטרקטיביים ביותר שיש לצפון להציע. אם גם אתם מחפשים דירה למכירה בקריות, וחולמים על בית מרווח, מעוצב (וכמובן מואר!) הטובל בחורש טבעי פתוח לנוף, צרו אתנו קשר ובואו לראות ולהתרגש.

עוד מהמגזין