דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

כוחה של קהילה: בגבעת אלונים איכות חיים גבוהה בזכות הדיירים

כוחה של קהילה: בגבעת אלונים איכות חיים גבוהה בזכות הדיירים

מגמה: לזוגות או משפחות המתכננים לרכוש בית, חשוב לא פחות אופי הקהילה בסביבה. המרחב השכונתי וקהילתיות איכותית הולכים ותופסים מקום משמעותי מאוד בהחלטת הרכישה ובהכרעה על המקום המתאים והמדויק ביותר לחיות ולגדל את הילדים.

לפרויקטים המתוכננים מראש לקהילתיות ושיתופיות יש ערך מוסף שהופך אותם אטרקטיביים ופופולאריים יותר בקרב הרוכשים הפוטנציאליים. גבעת אלונים היא מודל להגשמת חזון הקהילתיות בשלמותו בשכונה גדולה וחדשנית.

אין כמו חיבוק של קהילה

גבעת אלונים היא דוגמה ומופת לשילוב של שקט ופרטיות בזכות תפיסת המגורים החדשנית עם מרחבים מרשימים בין הבניינים ובתים מרווחים – עם חיי קהילה תוססים והרמוניים המאופיינים בסולידאריות יוצאת דופן בין המשפחות המתגוררות בשכונה.
דרך מיוחדת לבטא את הקשר בין הדיירים לשכונה ולבית, היא ההחלטה לקרוא לכל בניין בשכונה על שם של ילד המתגורר בה.

יוזמות חברתיות ואירועים מגוונים המתקיימים תדיר בשכונה, מאפיינים את אופי חיי הקהילה במקום: עדלאידע מושקעת בכל פורים, הפנינג פתיחת שנת הלימודים עם מתנות לילדים, קבוצות כדורגל (עם מדים מתנת חברת שרביב), משמר שכונתי, פרויקט "סירי לידה", קבוצות ווצאפ ופייסבוק לשמירה על קשר קבוע ושפע פעילויות מגוונות לחגים.

קשרים חברתיים שנבנים בטבעיות

בשכונה כמו גבעת אלונים קל ליצור ולטפח קשרים חברתיים בינאישיים. שפע אפשרויות הפנאי במרחבי הפרויקט ובסביבתו מעשירים את חיי החברה בחוויות טובות, מעודדים אינטראקציה, יוצרים אין ספור הזדמנויות יומיומיות למפגשים המעמיקים את ההיכרות עם השכנים ומגבשים את הקהילה.

הפארק הירוק רחב הידיים מתוכנן על פי גילאים, מפעוטות ועד בוגרים; מתחם כושר חדשני על משטח גומי איכותי הכולל קיר טיפוס, אופני כושר ולוח כדורגל מהחדישים בעולם; שבילי הליכה ורכיבה בטוחים ומטופחים והכל בסמוך לבית.

"הכרנו חברים חדשים"

דיירי השכונה משתפים, "איכות החיים בשכונה שלנו היא לא סיסמה, היא ממשית. החיים שלנו פשוט טובים יותר מאז שאנחנו כאן. הכרנו חברים חדשים ומקסימים לבילויים משותפים, ויחד עם זה אנחנו נהנים מפרטיות רבה בזכות המרחקים הנדיבים בין הבתים. גם המשפחתיות והזוגיות שלנו יוצאות מרוויחות: יש מרחבים ירוקים עצומים, גינות פורחות שעושות טוב בלב, מדשאות ליוגה, שבילים לצעידה כיפית בזוג, יער טבעי לפיקניק משפחתי ליד הבית. הכל מרגיש כמו בנופש, רק בלי צורך לנסוע לשום מקום".

חברת שרביב לוקחת חלק במיזמים קהילתיים וחברתיים, מממנת ומקדמת את הגשמתם, ופועלת לחבר בין הדיירים ולהעניק להם תחושה של בית וקהילתיות, עם שפע עשיר של פעילויות קרובות וזמינות. הכל – לרווחת תושבי גבעת אלונים. מחפשים דירות למכירה בקריות? בגבעת אלונים, הבנויה על גבעה ירוקה טובלת בנוף יפהפה, בתים דו-משפחתיים, דירות ייחודיות בבנייני בוטיק בני 6-7 קומות עם שתי דירות בקומה, דירות גן ופנטהאוזים.

עוד מהמגזין