דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

פתאום, שפע מקום! כך תהפכו בקלות כל נישה ריקה בבית לפרקטית

פתאום, שפע מקום! כך תהפכו בקלות כל נישה ריקה בבית לפרקטית

כמה פעמים אמרתם לעצמכם שאם רק היה לכם עוד קצת שטח אחסון, הבית היה נראה ומרגיש לגמרי אחרת?… מסתבר שלריבוי מקומות אחסון יש תפקיד חשוב ומשמעותי בעיצוב חלל הבית שלנו, לא פחות מגורמים כמו אור, הרמוניה ופרטי ריהוט.

בית מסודר תמיד, שהחללים בו מנוצלים עד תומם, הוא בית שמזמין שקט ושלווה, רווחה ונוחות שמתבטאת בהיבט הפיזי והנפשי כאחד. עיצוב פנים מיטבי הוא זה המציע פתרונות יצירתיים ויפים דווקא לחללים נסתרים ושופעי פוטנציאל, ולאו דווקא לאלה הגלויים.

אספנו שלל רעיונות מצוינים לניצול נישות ריקות בבית

מראה מקום

מן הסתם, יש לכם לפחות שלוש או ארבע מראות בבית. בכל אחת מהן משתקף אחסון נוסף… הפכו את המראה שבחדר הרחצה, בפינת האיפור או במבואה לבית לארון, והרווחתם שטח אחסון שלא חשבתם עליו.

כל ארון חשמל הוא קודם כל ארון

לוחות החשמל, איך לומר בעדינות, הם לא אלמנט עיצובי מרשים. דרך אחת לנצל את השטח הזה ולהוציא ממנו את המיטב, היא לייצר חיפוי עץ נאה שיסתיר את הארון, ועליו לתלות תמונות, קישוטים דקורטיביים או מתלה למעילים. דרך אחרת, אם יש מספיק מקום, היא לייצר ארון נוסף שארון החשמל 'ייבלע' בתוכו, ולהרוויח מקום אחסון יקר.

רווח נקי

אביזרי הניקיון הם פריטים המשמשים אותנו באופן יומיומי וחשוב שיהיו זמינים ונגישים, אך יחד עם זאת חבויים, שכן תרומתם לעיצוב החלל מוטלת בספק…
נצלו כל רווח צר ולא מנוצל בארון הכביסה או ליד המקרר ומקמו בו את המטאטא, המגב או שואב האבק. תוכלו גם להזמין או לרכוש יחידה אנכית בעלת ידיות, על פי המידות המדויקות של החללים.

וולקאם

תשומת לב מיוחדת כדאי לתת לכל החפצים שמצטרפים אלינו ביציאה ובכניסה לבית: מעיל, נעליים, מטרייה וכו'. ארגז ישיבה דקורטיבי שימוקם במיקום אסטרטגי באזור הכניסה לבית, יעשה את העבודה. הכניסה לבית תהיה תמיד נעימה ומסבירת פנים.

מסודרים עד לתקרה

מומלץ מאוד לבנות את הארונות עד לתקרה. זהו פרט חשוב שבדרך כלל נעלם מעינינו. באופן כזה ניצול החלל יהיה אופטימלי, ותימנעו מצבירת אבק ולכלוך במקומות שקשה מאוד להגיע אליהם.

האוצר שמתחת למיטה

החלל שמתחת למיטה מאפשר מקום אחסון זמין ורב. תוכלו למקם בו ארגז גדול ורחב למצעים, למזוודות, לתיקים או לכל חפץ אחר. ושוב, באופן כזה קל להימנע מצבירת אבק ולכלוך.

הפרד ומשול

הפרידו בין חללים שונים בעזרת נישות בנויות מגבס, תרוויחו שטח אחסון נוסף וגם תיצרו טוויסט יפה ומעניין בעיצוב החלל. לדוגמה, נישות גבס בחדר האוכל, הן פתרון נהדר לאחסון כלי אוכל שאינם בשימוש יום יומי, או להנחת חפצים יפים שיתרמו לאווירה.

מחפשים דירות למכירה בקריות? בגבעת אלונים שבקריות תמצאו תכנון אדריכלי חכם ועיצוב פנים שרואה מראש על כל הפרטים הקטנים..

מחפשים דירת 4 חדרים? דירת 5 חדרים? אולי דירת גן או פנטהאוז? התכנון הייחודי של הדירות משקף את תשומת הלב המיוחדת שניתן כאן לצרכי המשפחה, מפינת משפחה מפנקת, דרך סוויטת הורים יפהפייה, חלל מטבח רחב ומואר ועוד. אם אתם מתכוונים לראות דירות למכירה בקריות, הוסיפו את גבעת אלונים לסיור. מובטח שתתרשמו.

עוד מהמגזין