דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

חווית מגורים אחרת : כשבית וגן מתחברים יחדיו

חווית מגורים אחרת : כשבית וגן מתחברים יחדיו

קניית הבית בו תגורו הוא רגע מרגש שכולם מייחלים לו. הגיע הרגע ואתם מתלבטים האם לבחור בדירה בגובה או בבית עם גינה בקריות – החלטה גדולה שתשפיע רבות על איכות החיים שלכם בבית החדש. ריכזנו עבורכם את היתרונות של מגורים בדירת גן.

רגליים על הקרקע

לא בכדי נתבע הביטוי "שתי רגליים על הקרקע". בית פרטי עם גינה בקריות מאפשר תחושת יציבות שאין בדירה בקומה גבוהה בבניין. משהו בתחושה ששתי הרגליים על הקרקע ולא באוויר בהחלט משפיע על רבים ומנחיל תחושת ביטחון בקרב המתגוררים בבית. היציאה לגינה במהלך היום עשויה להפיג מתחים ורגשות שליליים ומאפשרת מנוחה יתרה לנפש. דמיינו את עצמכם יוצאים עם הקפה של הבוקר לישיבה שלווה בחצר ביתכם וציוץ הציפורים ברקע. חישבו כמה נחת תסב לכם שנת צהריים על הערסל בגינה. בדירת גן החלומות הללו קורמים עור וגידים והופכים למציאות חייכם.

עניין של הרגל

כמו כל דבר, גם כאן יש עניין של העדפה אישית והרגל. עבור מי מאיתנו שהתרגל לחיות בבית עם גינה, המגורים בדירה סגורה עלולים להיות לעיתים "מחניקים". רבים מתארים שהבית בבניין "סוגר עליהם". זה כמובן עובד גם בכיוון ההפוך, יש אנשים שחיו כל חייהם בבית פרטיים ומאסו בטיפול בגינה. הללו דווקא יעדיפו לנסות לגור בדירה בגובה עם מרפסת בעלת נוף מרשים שנשקף מביתם. כדאי לדבוק ברצון הפנימי, ואם זה מבקש גיוון ושינוי, לכו עם הלב. זכרו שהדברים הם ברי שינוי. נדל"ן הוא השקעה יציבה ומניבה, בין אם אתם רוכשים דירת גן או דירה בבניין.

טיפוח גינה ללב ולנפש

היתרון הבולט ביותר של בתים פרטיים ודירות גן בקריות הוא הגינה הפרטית. תוכלו לעצב אותה לפי העדפתכם האישית ולהגשים את כל מה שתמיד חלמתם – גינת נוי טרופית, בוסתן עצי פרי, ערוגות של ירקות וצמחי תבלין, גינת פרחים צבעונית ועוד. הכל אפשרי כשהגינה שלכם היא בבעלותכם האישית ואתם מקבלי ההחלטות היחידים לגבי העיצוב שלה. תוכלו לשקף את טעמכם האישי בעיצוב הגינה שלכם עם רהיטי גן יפהפיים, פרגולה מעץ מלא ואפילו בריכות דגים ומסלעות.

החוץ הוא חלק מהבית

אחד הדברים שהכי חסרים במגורים האורבניים הוא הרגע הזה של התבוננות מחלון חדר השינה או מהוויטרינה בסלון לתוך נוף של עץ עבות או צמחייה מוריקה. זו בהחלט חוויה שחסרה בעיר. תוכלו ליצור לעצמכם את גן העדן הפרטי שלכם ממש בתוך העניינים בלי להתרחק יותר מדי מהעיר האהובה עליכם. הצמחייה שגדלה בגינה טבעית יותר מצמחייה שמגדלים במרפסת או בגג. זו תמיד תהיה סוג של חיקוי של הטבע.

הילדים עושים חיים

גינה גדולה תאפשר לכם להתקין מתקנים פרטיים עבור הילדים בהם יוכלו לשחק ללא השגחה ואתם תדעו שהם בטוחים. בכך, תאפשרו להם עצמאות, לכם, עוד כמה רגעים של שקט ושלווה. גינה פרטית תאפשר לכם אפילו להציב בריכה, טרמפולינות וכל מה שתמיד חלמתם. שימו לב, במידה ותחברו להתקין בריכה, חשוב מאד לבחור בבריכה שניתנת לסגירה וכיסוי ובשום פנים ואופן אל תאפשרו לילדים קטנים לפתוח אותה בגפם.

אירוח באוויר הפתוח

מגורים בדירת גן בקריות יאפשרן לכם לארח באווירה אחרת. גינה יכולה להכיל יותר אורחים מאשר סלון הבית וכך לא תצטרכו להגביל את עצמכם למספר אורחים מצומצם. אורחים יוכלו להגיע עם ילדיהם והם יוכלו לשחק ביחד וליהנות מהאוויר והחופש. תוכלו לבנות לכם עמדת ברביקיו בגינה ואפילו מעשנת או תנור פיצות, טאבון וכי"ב. זה יאפשר לכם להתנסות במחוזות חדשים של עולם הקולינריה והרווח הישיר הוא של משפחתכם ושל האורחים שלכם.

איכות חיים גם לבעלי חיים

מי שגידל בעלי חיים בדירה יודע היטב מהם החסרונות. צפיפות, העדר האפשרות של בעלי החיים לשחק, להתרוצץ ולהוציא אנרגיה, נשירת שיער בכל הבית וכי"ב. בית עם גינה בקריות יאפשר לבעלי החיים להנות מלהיות בחוץ גם כשלכם אין זמן להוציא אותם לטיולים ארוכים ואתם תוכלו להמשיך ביומכם בלב שקט, בידיעה שהם מקבלים את מה שהם צריכים ולא מתאפקים או מגבילים את עצמם. תוכלו אפילו לפנק אותם במלונה גדולה בחצר או מתקנים מיוחדים.

גבעת אלונים מספקת את חוויית המגורים המודרנית השלמה בסטנדרט הגבוה ביותר. בואו להתרשם ולבקר אצלנו בדירות מהחלומות בשילוב איכות החיים הצומחת והחד פעמית של הצפון הקרוב. צרו עמנו קשר עוד היום ובואו לקבל הצצה לעתיד עליו חלמתם.

עוד מהמגזין