דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

מטפחים את הזוגיות בקריות: הבילויים הזוגיים הכי שווים באזור

מטפחים את הזוגיות בקריות: הבילויים הזוגיים הכי שווים באזור

מכירים, מתאהבים, הופכים לזוג רשמי. מתישהו בדרך מגיעים המגורים המשותפים, החתונה הילדים והקריירה ובלי ששמתם לב, מצאתם את עצמכם בשגרת היום יום העמוסה לעייפה. אתם מזכירים לעצמכם שפעם הייתם יוצאים הרבה ושצריך להשקיע מרץ גם בזוגיות שלכם, אבל כמות המשאבים שלכם מוגבלת. לרובנו אין ממש כוח לנסיעות והתרוצצויות אחרי שהילדים הלכו לישון.

בילויים זוגיים זה לא הדבר הראשון שעולה בראש כשחושבים על מעבר אל דירה בקריות, אבל אם גם אתם נמנים עם תושבי גבעת אלונים והסביבה, זכיתם. תוכלו למצוא לא מעט אטרקציות זוגיות מרעננות וכיפיות בסביבה שלכם. הנה כמה רעיונות לבילויים זוגיים מהנים שיחזירו את הפרפרים לבטן.

שיחה טובה על ארוחה טובה

סוף סוף אתם יכולים ליהנות משיחה שקטה על אוכל מעולה ויין משובח. אזור הקריות שופע מסעדות המתאימות לכל העדפה וחך. חקרנו, טעמנו וחזרנו עם המלצות.

עתיקה, קריית ביאליק – מסעדה בשרית כשרה שתמצאו בה בין היתר תפריט עם מנות זוגיות שכיף לחלוק.
רפאלו, הקריון – איטלקית-חלבית כשרה ואהובה על תושבי הסביבה. מתמחה במנות איטלקיות פופולריות שכולנו אוהבים.
ביסטרו BP, חיפה – מסעדה בשרית כשרה. לצד סטייקים והמבורגרים בניחוח אמריקאי, מככבות כאן גם מנות מהמטבח האסייתי והישראלי.
שגב קיטשן גארדן צפון, הקריון – מסעדה פופולרית בקרב תושבי האזור, לא כשרה. תפריט מגוון מאד, שירות מעולה ועיצוב נעים ומזמין.
קשקפה, קריית אתא – על הביקור הזה אתם לא מספרים לדיאטנית. בית קפה מקסים וכשר שמתמחה ב… שחיתות! תמצאו בו שפע מגוון של קינוחים בלתי נשכחים. אתם חייבים לנסות את ה "ספיישל מגנום" שנבחר לרשימת עשרת הקינוחים המושחתים הטובים ביותר בארץ על ידי המגזין המקוון "WeLead".

"זאפה" חיפה – ההופעות הכי שוות בצפון

שניים מהדברים שהכי מייצרים אינטימיות בין אנשים הם מוזיקה טובה וצחוק משחרר. את שניהם תוכלו למצוא תחת קורת גג אחת במרחק של כ-20 דקות נסיעה בלבד מגבעת אלונים, בזאפה חיפה. כאן מתקיימות כמעט בכל יום הופעות של אמנים מהשורה הראשונה של המוזיקה והבידור בארץ. את ההופעה הנבחרת על ידכם תוכלו ללוות עם בירה ונשנושים, ואפילו אוכל של ממש. התפריט כשר.

רוצים לטעום? בשבועות הקרובים יארח המקום את טיפקס, עינת שרוף, דיויד ברוזה וגידי גוב לצד הופעות קורעות מצחוק של גורי אלפי, אורנה בנאי, אורי חזקיה, נדב אבוקסיס ועוד רבים וטובים.

טיול שקיעה בעכו העתיקה

אומרים שאין כמו יפו בלילות, אבל אנחנו שגרים קרוב יותר ל"גרסה הצפונית" של יפו, נוטים לחשוב אחרת. אם הצלחתם לחמוק מהבית בשעות האור, תוכלו בפחות מחצי שעה להגיע לאחד המקומות היפים בארץ, שמשלבים היסטוריה ורומנטיקה. כדאי להתחיל בטיול רגלי לאורך החומה של העיר העתיקה לעת שקיעה. הכי כיף ללכת לאיבוד יחד בסמטאות של העיר העתיקה תוך כדי שאתם נושמים ריח ים משכר. כשהתיאבון יפתח תוכלו להיכנס לאחת מהמסעדות המצוינות שיאפשרו לכם להתענג על מנות דגים טריות לצד כוס יין טוב.

פאבים וברים

למחפשים את חיי הלילה הקצת יותר סוערים בקריות נספר כי המקומיים ממליצים על פאב ה"אלפנט" הממוקם רק 16 דקות נסיעה מגבעת אלונים. במקום מתקיימים ערבי הופעות חיות ושידורי משחקי ספורט לצד ערבים רגילים שכוללים מוזיקה טובה, אנשים מסבירי פנים ואלכוהול זורם. מקום קרוב ואהוד נוסף הוא ה"קולג' בר" הממוקם בקריית חיים. בחיפה תמצאו מגוון רב של ברים מעולים דוגמת "שאנן בר", "מורגן", "חונטה" ורבים וטובים אחרים.

מחפשים דירות בקריות מבלי לוותר על בילויים נגישים וחיי פנאי? מגורים בגבעת אלונים יאפשרו לכם לשלב גידול משפחה עם כל הבילויים והאטרקציות שעשויים להיות חשובים לכם כמבוגרים פעילים עם חיי חברה שוקקים ומלאים. פרויקט גבעת אלונים מבית שרביב מציע איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר שלא שוכחת גם את ההנאות הקטנות של החיים!

 

עוד מהמגזין