דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

חדרי בריחה בקריית אתא: חוויה אתגרית בקרבת השכונה

חדרי בריחה בקריית אתא: חוויה אתגרית בקרבת השכונה

מחפשים משהו מעניין לעשות בסוף השבוע? כן, אנו יכולים ללכת שוב לים או למסעדה, אבל אם בא לכם קצת לצאת מהשגרה ולקחת את המשפחה לפעילות חווייתית כדאי לכם לבדוק את אחד מחדרי הבריחה הקרובים לקריית אתא. טרנד חדרי הבריחה אמנם התחיל כבר לפני לא מעט שנים, אבל אל תתבלבלו – הוא ממש כאן כדי להישאר! הם נהיים מתוחכמים יותר, יצירתיים יותר – ומהנים יותר.

ולמה אנחנו כל כך אוהבים אותם? כי הם מאפשרים פעילות שהיא גם כיפית, גם מגבשת ודורשת שיתוף פעולה, וגם מפעילה את השכל ואת הגלגלים. אידיאלי במיוחד לחופש הגדול, כשגלגלי המוח לא בדיוק בשיא התזוזה שלהם. אז כדי שלא תתאמצו, איגדנו לכם בכתבה כמה לוקיישנים שתוכלו ללכת אליהם כבר בשבת הקרובה. ואם אתם עוד לא גרים בשכונה אבל מחפשים דירות למכירה בקריות – כדאי שתדעו שהיצע האטרקציות והפעילויות באזורינו פורח וגדול.

עם ילדודס: מתחם חדרי הבריחה "מיינדאטאק" הסמוך לקריית אתא מציע חדרי בריחה בנושא פיטר פן ואלאדין שמתאימים למשפחות ומבטיחים פעילות כיפית ומרגשת לכל המשפחה.

למנוסים: באותו מתחם, תוכלו גם למצוא את חדר "ההתרסקות" ואת חדר "ללא מוצא" שמסווגים כחדרים קשים ומאתגרים, כך שגם אם אתם חושבים שאתם כבר מומחים בחדרי בריחה – תוכלו לנסות ולאתגר את עצמכם.

למרגלים: חולמים להיות סוכני פנטגון? יש לכם הזדמנות ללבוש את מעיל הטרנץ' הטוב ביותר שלכם ולהגיע לחדר הבריחה אקסיט רום הסמוך לקריית אתא כדי לנסות להציל את נפילת הפנטגון. בחדר אפשר לשחק בשתי דרגות קושי שונות והוא אינו מפחיד כך שיכול להתאים למשפחות עם קטנטנים וגם למשפחות עם ילדים בוגרים יותר.

לאמיצים בלבד: אם אתם מתים על סרטי אימה, אם פחד ומתח מרגשים אתכם ואם החג האהוב עליכם הוא האלווין – כדאי שתכירו את מבוך האימה של "פאןזמניה". המבוך יספק לכם עד 40 דק' של צרחות מקפיאות דם, מפלצות שיקפצו מהצללים ויבחנו את הגבולות שלכם וסיוטים מסמרי שיער. ככל הנראה פחות מתאים לילדים קטנים.

להיסטוריונים: באותו המתחם תוכלו למצוא גם את חדרי "דרך המלך" ו"גלדיאטור" שיקחו אתכם לביקור בזמנים קדומים.

ליצירתיים: אם עברתם כבר על כל חדרי הבריחה המסורתיים ואתם מרגישים שבא לכם משהו שבאמת אין לאף אחד אחר, זה הזמן להפעיל את הראש ולהתנסות

בחדר בריחה DIY. לצורך המשימה תוכלו להשתמש בבית שלכם, בשכונה ואפילו בשטחים הקרובים לגבעת אלונים. אז מה צריך לעשות?

1. לבחור נושא – נושא יתן לכם מסגרת לכל החידות וגם לעיצוב שלהן בהמשך.
2. לבחור תעלומה מרכזית – התעלומה המרכזית היא בעצם המטרה של כלל המשחק, זו שקובעת ניצחון או הפסד.
3. להכין מספר חידות שיובילו בסוף לפתרון התעלומה המרכזית – פה זה המקום שלכם להתפרע, תוכלו ללכת על פאזלים, חידות היגיון, משחקי מילים וכל העולם על רוחכם. בחלק הזה גם תוכלו לקבוע את משך המחשק לפי כמו החידות שתכתבו ואת דרגת הקושי שלהן.
4. להעלות הכל על כתב – ובהצלחה!

מלבד דירות למכירה בקריות, סמוך לגבעת אלונים ישנו עולם שלם של בילויים ואטרקציות, למבוגרים ולילדים, לבילוי זוגי רומנטי או למשפחות.

עוד מהמגזין