דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

לירי, אביב או אריאל: בנייני הבוטיק בגבעת אלונים ע

לירי, אביב או אריאל: בנייני הבוטיק בגבעת אלונים ע"ש ילדים מהשכונה

ידעתם שכל הבניינים בגבעת אלונים קרויים על שמות ילדים מהשכונה? בדרך כלל צריך לעשות משהו מאוד מיוחד כדי לקבל בניין על שמך. להגיע להישג משמעותי או לתרום תרומה מכובדת למוסד כלשהו. בגבעת אלונים – צריך בסך הכל להיוולד. אחד ממקורות הגאווה הגדולים ביותר שלנו בגבעת אלונים הוא היחס לילדים. כיום, משפחות אשר מחפשות דירות למכירה בקריות ובכלל, שמות בראש סדר העדיפויות את נושא החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי בבחירה של שכונה למגורים, ולכן אנחנו שמים את הילדים במרכז. 

אבל מה המשמעות האמיתית של המשפט הזה, ואיך דואגים שזה לא ישאר רק בגדר סיסמה?

  1. בכמות: ממשיכים לפתוח מוסדות חינוך נוספים בהתאם לגידול האוכלוסייה על מנת להבטיח יחס אישי לכל ילד וילד. ממש בימים אלה מתבצעות עבודות לבניית שני גני ילדים חדשים שיוכלו לקלוט את המשפחות החדשות המצטרפות לשכונה – וגם את המשפחות שאיתנו מההתחלה ומתרחבות. במערכת החינוך של הגבעה קיימים מעל אלף תלמידים ותלמידות בגילאים 3-12, וכ-2,000 בגילאי 0-18. 
  2. באיכות: המשך הצמיחה הכמותית לא גורע מאיכות אנשי הצוות אשר מגוייסים לתפקידי חינוך במוסדות, ולא סתם בית הספר השכונתי זכה בפרס הקליטה המיטבית לקליטה ושימור של עובדי הוראה חדשים במערכת החינוך. הישג משמעותי ומעורר גאוווה לשכונה כל כך צעירה. 
  3. ביחס האישי: גם היום כשקהילת גבעת אלונים כבר פורחת ומשגשגת בזכות עצמה, אנחנו לא מוותרים על לפגוש אתכם פנים אל פנים ולהמשיך לארגן אירועים שישמחו את המשפחות והילדים הגרים בגבעה. בכל ראשון לספטמבר כבר שש שנים אנחנו פוגשים את כלל התלמידים והתלמידות בהפנינג מרגש, ומחלקים הפתעות בכניסה למוסדות הלימודים. בפורים אנו נפגשים לעדלאידע משמחת, ואת האביב קיבלנו במסיב בבית הספר. ביום בטיחות הדרכים ערכנו יום מיוחד להתקנת כסאות ילדים ברכבים.
  4. בחינוך: אשכול החינוך הייחודי של הגבעה, שמרכז את כל מוסדות החינוך במקום אחד, מעניק יתרונות רבים – לילדים וגם להורים. עבור הילדים, ההגעה לאותו מקום מוכר מקלה על המעבר בין הגן לבית הספר היסודי, מעבר שיכול להיות מאתגר מאוד עבור ילדים רבים. הנוכחות הפיזית תומכת גם בקשרי הקהילה שנוצרים, גם בין הילדים וגם בין ההורים. ועבור ההורים, אם יש ילדים נוספים באשכול החינוך זה מקל מאוד בבקרים ובאיסופים, וגם בידיעה שהילדים יוכלו לסייע אחד לשני במקרה הצורך. 
  5. בבית: כל הדברים שצוינו הם כמובן חשובים מאוד, אך חשוב לא פחות שגם בבית הילדים יוכלו לקבל את תחושת הנוחות, המרחב האישי שכל כך חשוב להם, הפרטיות ותחושת הביטחון, מקום שבו הילדים יוכלו לשבת בשקט ולהכין שיעורים אך באותה מידה גם להזמין חברים לאחר הצהריים של משחקים וכיף.

בגבעת אלונים כל הדברים האלה יכולים להתקיים יחד, ולכן משפחות רבות כל כך שמחפשות דירה למכירה בקריות מגיעות לגבעת אלונים ומתאהבות בשכונה. אם גם אתם מחפשים את השילוב המושלם בין קהילה חמה לבין הפרטיות של הבית, מוזמנים ליצור איתנו קשר.

עוד מהמגזין