דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

קיץ עם ערך: התנדבויות עם ילדים לחופשת הקיץ באזור הקריות

קיץ עם ערך: התנדבויות עם ילדים לחופשת הקיץ באזור הקריות

החופש הגדול כבר בשיאו, ואם מיציתם את הים והבריכה, והמרדף אחרי הפעלות לילדים נהיה מתיש, זה הזמן לנסות פעילות משפחתית מסוג אחר – התנדבות. התנדבות משפחתית היא הזדמנות לתת מעצמכם לאחרים ובאותו הזמן ליהנות מזמן איכות משפחתי מגבש וחינוכי. דרך עמותות תוכלו למצוא התנדבויות חד פעמיות או קבועות במגוון תחומים שונים – מעבודה עם בעלי חיים דרך אריזת סלי מזון, או לחילופין לבחור פעילות למען האחר שתוכלו לעשות ביוזמתכם, ישירות מהדירות שלכם בקריות. אז איגדנו לכם כמה רעיונות ואופציות להתנדבות בקיץ הקרוב:

התנדבות בפארק הכרמל

רשות הטבע והגנים מאפשרת מגוון רחב של התנדבויות שקשורות בשמירה על הטבע. אם אתם משפחה שאוהבת לטייל – תוכלו להרוויח בצורה הזו גם יום טיול כיפי עם הילדים. אחד מהמקומות שבהם נדרשת עזרה הוא הגן הלאומי פארק הכרמל, ואם אתם גרים בדירות בקריות אתם וודאי יודעים שזו אחת מנקודות הטבע הקרובות היפיפיות שהאזור מציע. משימות ההתנדבות בפארק כוללות איסוף אשפה וגיזום צומח. במקום ישנם עשרות מסלולים וגם חניוני לילה כך שאם תחליטו להיות הרפתקנים במיוחד תוכלו לשלב את ההתנדבות יחד עם סוף שבוע בחיק הטבע – וכך תקצרו את פירות העבודה שלכם כבר באותם הרגעים.

התנדבות עם חברים פרוותיים 

עמותת צער בעלי חיים חיפה מזמינה אתכם להגיע ולהוציא לטיולים את הכלבים שמחכים לבית, וכל כך שמחים לקבל תשומת לב, חום ואהבה. במהלך ההתנדבות תוכלו לבחור האם ברצונכם להוציא את הכלב לטיול או לסייע במשימות אחרות כמו טיפוח הכלבים, ניקוי הכלובים וכד'. תוכלו לסייע לחברים הפרוותיים המתוקים הללו וכמובן לקבל המון ליקוקים ואהבה בחזרה. 

ארכיאולוגים ליום אחד

רשות העתיקות מאפשרת לאזרחים לקחת חלק במאמצי חשיפת ממצאים ארכאולוגיים בכל רחבי הארץ. ההתנדבות נעשית ביחידים או בקבוצות ויש צורך לתאם הגעה מראש באתר של הרשות. ישנו ביקוש גבוה להשתתפות בימי החפירות הללו, אך אם תצליחו לשריין לעצמכם מקום באחד מהם – תוכלו לעשות היסטוריה!

אריזת סלי מזון

אם יש לכם ילדים קצת יותר בוגרים, תוכלו לקחת אותם לארוז סלי מזון לנזקקים דרך עמותת מבשר שלום או נותנים באהבה בחיפה. לרוב בסוג התנדבות שכזה יש גיל מינימלי להשתתפות כיוון שמדובר בעבודה פיזית, אבל אם יש לכם בני נוער תוכלו בהחלט לקחת אותם ליום שכזה. פרטים על ההתנדבויות באתרים של העמותות המצוינות.

ניקוי חופים

אחד הדברים שהכי מאפיינים את אזור הקריות הוא החופים המדהימים ששוכנים ממש פה בקרבת הבית. מי שגרים בקריות זכו לגור לצד כמה מהחופים היפים בארץ. וכדי שנמשיך לבלות וליהנות בהם לעוד שנים ארוכות – כדאי לשמור עליהם נקיים. ישנן עמותות רבות שמפעילות ימים מרוכזים של ניקוי חופים באזורים שונים בארץ, ביניהן עמותת "צלול" וגם רשות הטבע והגנים.

תרומה בלי לצאת מהבית

אם בא לכם לתרום לאחר ועל הדרך לפנות קצת מקום בבית, אופציה מעולה היא לארגן יום מיון משפחתי ולהוציא מהבית צעצועים ובגדים שכבר לא בשימוש וללכת לתרום אותם יחד לעמותות שאוספות ציוד עבור אנשים מעוטי יכולת. אם יש לכם מעט יותר זמן – אופציה נהדרת נוספת היא לארגן מכירת חצר של כל אותו ציוד ואת הרווחים לתת לעמותה לבחירת המשפחה.

גבעת אלונים היא הקהילה האיכותית בצפון, כזו שתיתן לכם ולילדיכם את הערכים של עזרה הדדית, שיתוף, קבלה ואחווה. חברת שרביב, אשר מספקת דירות בקריות למשפחות רבות ומאושרות, שמה לה למטרה לפתח את הקהילה שצמחה פה לאורך השנים ולשמור על האיכויות הרבות שבה. 

מחפשים מה לעשות עם הילדים בחופש הגדול ממש ליד הבית? כתבות מומלצות עבורכם:

קייטנת אמאבא: פעילויות לחופשת קיץ, בבית

איך נראה החופש הגדול כשגרים בשכונה חדשה לגמרי בקריות?

עוד מהמגזין