דירות למכירה בקריות גבעת אלונים
תמונת רקע

מגזין

הכן ביתך לחורף: שינויים קטנים שעושים הבדל גדול

הכן ביתך לחורף: שינויים קטנים שעושים הבדל גדול

כבר הוצאתם את כל המעילים מהבוידעם, הכנתם את המרק האהוב עליכם וקניתם מגפי גשם לילדים? בדיוק כמו שאנחנו מתכוננים לחורף – כך גם הבית שלנו זקוק לרענון קטן לפני העונה הקרה. לא משנה כמה ננסה להתעלם מזה – החורף כבר ממש פה. אז רגע לפני שמגיעות הסופות ואנחנו מסתגרים בבית החם עם כוס תה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להכין את ביתכם לחורף.

1. תשקיעו בתאורה

אחד האלמנטים שמכניסים הכי הרבה חמימות לבית הוא אור, ובחורף לצערנו שעות האור מועטות בהרבה מבקיץ, ובימים שבהם יש עננות גבוהה האור מועט גם במהלך היום. אז איך תכניסו יותר אור לבית שלכם?

  • נסו לאתר פינות שהן קצת יותר חשוכות ולשים בהן מנורות שולחן או מנורה עומדת.
  • בדקו בבית האם כל הנורות שלכם חזקות מספיק לחלל החדר שאתם מנסים להאיר. לעתים אפילו החלפת נורה בלבד יכול לעשות שינוי משמעותי.
  • פזרו ברחבי הבית נרות, מלבד האור שזה יוסיף, זה נותן ריח ומשרה אווירה רגועה ונעימה. (כמובן בזהירות ואחריות ורחוק מהישג ידם של ילדיכם).
  • למתקדמים – בחדרי השינה התקינו מנורות עם אפשרות לעמעום, כך תוכלו גם ליהנות מחדר מואר ובהיר בעת הצורך אך לקראת הלילה לעמעם את האורות ולהכין את הגוף לקראת השינה.

2. הכניסו טבע לבית

לחורף יש יתרונות רבים, ויש אנשים שאוהבים מאוד לבלות בחוץ גם בקור. אבל צריך להודות, בין הגשמים לרוחות, החורף הוא לא הזמן האידיאלי לצאת לטייל. דווקא עכשיו כשהטבע טיפה פחות זמין לנו, זה הזמן הכי נכון להכניס אותו לבית. מלאו את הבית בעציצים שמתאימים לעונה ותראו איך אתם כבר מרגישים נגיעה מהחוץ, בפנים.

3. טקסטיל טקסטיל טקסטיל

לא צריך להרחיב על ההשפעה הענקית שיש לאקססוריז על עיצוב הבית ותחושת הביתיות, אבל בחורף נכנסת זווית נוספת שהיא לא רק אסתטית. נסו לבחור בדים שמתאימים לעונה, כפי שבקיץ נרצה לבחור בבדים קלים ונושמים, בחורף אפשר ללכת על בדים מעט יותר "כבדים", שמכניסים חמימות. השטיח, הכריות בסלון, השמיכות ואפילו הווילון שלנו ישפיעו על החמימות שהבית משרה לנו. אז מה אפשר לעשות? להוסיף עוד כרבוליות ברחבי הבית, לאבזר את הסלון בשטיח מבודד מקור, ולמלא את הספה בכריות רכות ונעימות. כמו-כן, רכשו חלוקים ונעלי משפחתיים ומחממים לחדרי האמבטיה למעברים בין החדרים הקרירים

> קראו גם: עוברים דירה? הגיע הזמן לרענן את מוצרי הטקסטיל!

4. צרו בלגאן מסודר

אחד הדברים המאתגרים בחורף עם ילדים, זה שהוא מייצר הרבה יותר בלגאן. כולנו מכירים את זה – הילדים חוזרים הבייתה עם מגפיים מלאות בבוץ, מטרייה רטובה ושלוש שכבות של בגדים, זורקים הכל בכל פינה ותוך רגע זה נראה כאילו סופת טורנדו השתלטה על הבית. אז הקדימו תרופה למכה – צרו פינה ייעודית לכל הדברים הללו, מעין תחנת עגינה שהילדים עוצרים בה כשנכנסים הביתה. שימו בה כמה וויים לתליית מעילים ותיקים, מתקן למטריות הרטובות, שטיח לניקוי המגפיים ומדפי כוורת כדי לאחסן אותם.

5. אל תוותרו על הצבעים

רבים חושבים שעיצוב חורפי מאופיין בצבעים כהים ושקטים יותר, ואנחנו כאן כדי לומר שההפך הוא הנכון! דווקא כשבחוץ קודר ואפור, אין הזדמנות מעולה מזו להכניס צבע לבית. אם אתם אוהבים לשמור על הריהוט המרכזי שלכם בצבעים ניטרליים, תוכלו לעשות זאת באמצעות אקססוריז, כריות נוי, שטיחים ווילונות, ואם אתם אנשים נועזים במיוחד אפשר לבחור רהיט מרכזי בחלל שיהיה בצבע ויכניס את הצבעוניות לבית. כמו ספה, כורסא או אפילו שטיח עם הצהרה.

השקעה קטנה השפעה גדולה

לסיכום, אין ספק שבית הוא פרויקט שדורש תחזוק מתמיד. שרביב היא אחת מחברות הנדל"ן המובילות שמציעה פרויקטים חדשים בקריות כדי שיהיה לכם את הבסיס המושלם לבית שתמיד חלמתם עליו.

מומלץ לקרוא גם:

אטרקציות חורף לילדים ליד גבעת אלונים

בילויי חורף עם הילדים באזור הקריות

 

עוד מהמגזין